• Úvod
  • Kosmetika
    • Recenze
      • dekorativka
      • Péče o pleť tělo a vlasy
      • parfémy
      • laky na nehty
    • Jemné líčení
    • Výrazné líčení
    • Líčení foto návody
    • Zdraví
    • Crazy makeup
  • Fashion
  • Kuchařka
    • Slané
    • Sladké
  • Zábava
    • Soutěže
    • O blogování
    • O psech
    • Tipy a ostatní
  • foto líčení
  • foto recepty
  • Kontakt/info
ILoveMakeUp ILoveMakeUp
  • Úvod
  • Kosmetika
    • Recenze
      • dekorativka
      • Péče o pleť tělo a vlasy
      • parfémy
      • laky na nehty
    • Jemné líčení
    • Výrazné líčení
    • Líčení foto návody
    • Zdraví
    • Crazy makeup
  • Fashion
  • Kuchařka
    • Slané
    • Sladké
  • Zábava
    • Soutěže
    • O blogování
    • O psech
    • Tipy a ostatní
  • foto líčení
  • foto recepty
  • Kontakt/info
Input your search keywords and press Enter.
Fun O blogování

O blogování aneb negativní není vždy negativní

by ILoveMakeUp / 26.3.2016

Tento článek není negativní!

Původně mě vůbec nenapadlo, na toto téma napsat článek, ale když jsem pak narazila na nějaké jiné články, diskuze na toto téma a tedy hlavně díky zkušenostem z poslední doby, řekla jsem si, proč ne?! Asi jste si všimli, že já si na svém blogu píši kdy chci, co chci a nezastaví mě ani zastrašování od jiných blogerek, které se asi bojí toho, aby článek nebyl o nich. Jooo, chovat se veřejně tak, že se pak člověk musí bát každého prdu, to není asi příjemné.. Takže, co chci dneska nakousnout? Negativitu na blogu/youtube!

Netýká se to vlastně vůbec mého blogu, ale to je úplně jedno. O co konkrétně jde. Je to už nějaký týden, kdy se mi stalo poprvé něco, co se pravděpodobně již většině z Vás už někdy přihodilo, já si na své „poprvé“ počkala dlouhé roky..

X krát jsem četla hlášky typu, jak se blogerkám nesmí napsat křivé slovo, žádná kritika, prostě nesmí se napsat vlastní názor, byť by byl SAMOZŘEJMĚ napsán slušně (o jiném typu vyjadřování není řeč), normálně.. Ne, o takové komenty blogerky nestojí, jsem x krát četla.. Také jsem četla od ostatních čtenářů po různých blozích a youtube, jak je nutné psát jen sluníčkové komentáře typu krásné, nádherné, a když se vám něco nezdá nebo nelíbí, tak si to nechte pro sebe, to nikdo slyšet nechce.. Vždycky mi to přišlo přehnané, jsem si říkala, ježiši a proč by jako nemohli lidé v klidu psát svůj názor „na věc“, normálka přece, když to napíší slušně i třeba naprosto odlišný názor na věc, proč ne, však se svět nezboří, sto lidí sto chutí. No milí zlatí, jak komu se svět nezboří, jak komu..
smile
Člověk aby pochopil, musí si občas sám zažít.. Nebudu tady vypisovat, co jsem konkrétně zažila já, jde zkrátka jen o to, že jsem napsala svůj názor, no možná i trošku kritiku. Slušnou, jasnou, PRAVDIVOU kritiku. Pravdivou reakci na něco, co šlo jasně vidět, stejně tak, jako vidíte, že nebe je modré. Pokud mě jako blogerku sledujete, tak víte, že nemám v povaze do někoho rýpat nebo ho snad urážet, to nikdy! Každopádně to, co se pak spustilo, mě doslova šokovalo! Ten vodopád tady určitě vypisovat nebudu, ve zkratce, svůj názor jsem si prý měla nechat pro sebe, tohle prý nikdo nechce číst (pravdu) a tak podobně.. Ale to není vše! Dokonce bylo jasně naznačeno, že další komentáře a názory nejsou vítány. Chápete to?:-D To jako když někdo přede mnou ukáže prstem na oblohu a řekne: podívej, zelené mraky, tak já, jakožto člověk, který se může svobodně na to, co je mi ukazováno, vyjádřit, mám kývat, případně mlčet? To samozřejmě můžu. Ale nemusím!

Jen kvůli tomuto bych ale článek nepsala, lidi jsou všelijací, čert to vem. Pokud někdo dobrou kritiku a radu nechce, ať si stojí na mrtvém bodě, co je mi po tom, že. Co mě ale zarazilo ještě mnohem více, když jsem si začala všímat toho, jak lidé pořád řeší negativní komentáře.. Ale pozor, pokud jste naladěni na stejné vlně jako já, teď se posaďte, není negativní komentář, jako negativní komentář!!:-D

Negativní koment podle lidí xyz: líčení je pěkné, jen bych asi více vystínovala bronzer na tvářích, není moc do ztracena x Ta sukně je příliš krátká, nelíbí se mi to.

Chápete to? V souvislosti s podobným typem komentářů jsem četla, že to je negativismus a takový koment šiří negativní energii blablabla. Dokonce i občas při sledování youtube čtu, jak youtuberka nebyla dnes dostatečně pozitivní a málo usměvavá. Je toto možné??? Lidem dnes hrabe nebo co, že považují za negativní diskuzi k tak obyčejným věcem jako je móda či kosmetika?! A vyžadovat na člověku, ať je ve videu více usměvavý, více bez názoru, s úsměvem od ucha k uchu. Tohle není normální. Jako samozřejmě, každý jsme nějaký, ale pokud někdo vnímá kritiku třeba ohledně toho líčení jako negativní věc, jak pak vnímá různé hrůzy, co se dějí ve světa a co jsou teprve sakra negativní věci?! Ne, ať se na mě nikdo nezlobí, ale věty máš křivou linku nebo máš moc krátkou sukni, nejsou negativní! Nejsou, nejsou a nejsou a nebudou!

smile
Já bych naopak řekla, že přesně tito lidé šíří negativní pocit u čtenářů! Ti se už vyloženě bojí a přemýšlení o tom, zda mají k videu či článku napsat co si myslí nebo radši ne, co kdyby ho pak za jeho názor někdo „zhejtoval“ – šílený! Pokud to tak půjde dál, koho bude bavit koníček „čtení blogů“, když se už nebude moci svobodně a bez rozmyšlení vyjádřit, reagovat… Děti tohle asi neřeší, ti komentují jak diví vesele pořád, ale já mám blog, kam chodí ženské převážně v mém věku a ty jsou z tohoto myslím řádně znechuceny. To se mi nelíbí, protože jsme to právě my, dospělí, co se potřebujeme od starostí nějak odreagovat, pobavit se, pousmát a ne si dělat vrásky nad nějakým blbým blogem, youtube atd..!

Já se už nepohybuji mezi mladšími ročníky, ale upřímně, moc nevěřím, že je to dobou, a že dnešní omladina je taková, nevěřím tomu. Bohužel to tipuji spíše na další takový nešvar blogerek/youtuberek/čtenářů, podobně jako falešné přátelství, využívání kvůli spolupracím atd., o čemž jste mohli číst zde.

Nevím, kvůli komu jsem tento článek psala. Asi pro holky, které nejsou úplně ztracené případy. Prosím vás, když vám někdo napíše kritiku, komentář k věci s odlišným názorem, než je ten váš, zamyslete se nad tím, zda si z toho nemůžete ve váš prospěch něco vzít. Pokud ne, ok. Ale nepište lidem, že jsou negativní jen proto, že slušně vyjádří svůj názor nebo se snaží poradit! Je to normální jev! Není třeba to považovat pomalu za konec světa! Ten člověk vás nechce urazit, znechutit, jen měl/a chuť se svobodně a slušně vyjádřil k tomu, co vy veřejně vystavujete. A pokud už něco veřejně vystavujete, chcete reakce od ostatních, tak je respektujte! A jelikož právě vím, že mě sleduje hodně maminek, možná by nebylo od věci dámy, pokud máte doma puberťáka či puberťačku či menší dítě, trošku tohle nakousnout, protože děcka jsou youtube zblbnutí, co si budeme povídat.. A nepřijde mi nic horšího, než aby děti vyrůstali v tom, že mít vlastní názor, je špatné:-O

smile

Takže si dáme opáčko:

  1. Jsi krá.a bl.á a má.š nepříjemný hlas jako blb.ka – slátanina, netřeba reagovat, ani toto neberu za negativní, jak spíše trapný a ubohý koment
  2. Ty vlasy ti takhle nesluší, ta předchozí délka se mi líbila více – normální názor, není to kritika, není to urážení, není to závist, je to normální projev čtenáře, který se zajímá o váš blog/youtube

Čím dál více si všímám toho, už jsem to nakousla myslím na facebooku, že lidé méně a méně na blozích komentují a blogerky/youtuberka vzdychají, že proč, že je to mrzí atd… No za prvé bych řekla, že je to proto, že prostě ne každý má čas a chuť komentovat a za druhé bych se nedivila, kdyby to bylo právě z výše zmíněných důvodů. Ono vy sice můžete patřit mezi ty „normální“, kterým s blogem nezměkl mozek, ale to ten čtenář neví, a než být po předchozí zkušenosti znovu znechucen, radši prostě nekomentuje. Což je fakt škoda, protože já osobně mám komentáře od čtenářů hrozně ráda. No co už..

Určitě bych toho mohla napsat ještě mnohem více, ale tohle myslím stačí. Je to vše, k čemu jsem se v tomto směru chtěla vyjádřit a kde jinde to udělat, než na svém blogu, protože, co kdyby můj názor napsaný jinde, někomu zkazit den….

Pokud chcete, dejte mi vědět, jestli vás také tak moc rozhodí něčí názor, že je to pro vás až negativní, kazí vám to den nebo to vidíte ne třeba stejně, ale podobně jako já, že negativní věci v životě jsou naprosto jiné věci, než nějaké komentáře a odlišené názory třeba na odstín rtěnky… Jaká je vaše zkušenost? Doufám, že žádná:))

Sdílet na:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Pinterest (Opens in new window)
o blogování
  • 73
  • Celý článek
ILoveMakeUp
Děkuji za Vaše komentáře, povídání, názory a přeji hezký den! :)
  • Předchozí článekNová kolekce Flormar Flower Tales a giveaway
  • Další článekSkleněné pilníky Bohemia Crystal a giveaway

Mohlo by se vám líbit

Crazy líčení motýl a SOUTĚŽ!
22.6.2016
Recenze na epilátor Silk-épil 5 Wet & Dry
5.12.2015
Vánoční dárky sójové svíčky a vosky kouzlokoupele.cz 15% slevový kód
11.11.2021

73 Comments

Reply Nikola Mills 26.3.2016 at 11.30

Krásně napsaný článek, musím s tebou jen souhlasit. Nechápu, co lidem vadí na konstruktivní, slušné kritice. Na FB se k jiným věcem negativně vyjadřují bez problému, a hájí se tím, že „mají právo vyjádřit svůj názor“, proto nechápu, proc je tomu u blogů jinak…. Když už jdu se svou kůží na trh (jako například blogerky) musím počítat s tím, že lidé budou vyjadřovat názor ať už kladný nebo ne.. Když jako blogerka nejsem připravená na to, číst názory, komunikovat s čtenáři, poučit se z chyb na které třeba čtenáři ukazují…..k čemu ten blog vůbec je? Stejně jako blogerka v článku vyjadřuje svůj názor, čtenáři mají to samé právo vyjádřit jakýkoliv názor v komentářích..

Jinak nadávky a nepodstatné komentář typu „krávo blbá“ snad není ani třeba řešit, já se jim vždycky jen směju 😀

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.07

Přesně tak, hlavně každý jsme jiný a mít někomu za zlé, když mě sleduje, že nemá stejný názor, no přece nemusí mít! Já také sleduji spoustu holek na youtube či blogy a 100% se vším nesouhlasím, ale i tak je ráda sleduji..
Jasně, urážky nebo sprosté komenty, to absolutně nemyslím:)

Reply Mikinka 26.3.2016 at 11.40

Ahojda,

moc krásnej článek =o)

Jasně, že konstruktivně vytknout nedostatek není negativní, naopak si myslím, že to třeba může i blogerku posunout výš…

A co se týče videí, hrozně se mi líbí Svět podle Lu, teď v poslední době měla něco s manželem a na videu byla nenalíčená a celkově nevypadala dobře.
Ano, tohle je realita, totiž i blogerka je normální ženská, která žije standartní život a musí doma prát a uklízet a u toho se taky neusmívá =o) Já jsem ráda, když prostě vidím realitu, každý den není posvícení, úsměv není povinnost, dobrá nálada taktéž ne…

Ale přijde mi jako vrchol drzosti někoho kvůli vyjádření názoru vykázat z blogu. Už jen z hlediska slušného chování mi to přijde absurdní až dětinské…

Každopádně nevím, jestli jste někdo zaznamenal kauzu, že blogerka má paletky a jiná blogerka (vizážistka) na tyto paletky udělala recenzi. Pak pár desítek nazlobených řádků na fb a bla bla…
Bože muj, je to JENOM b.bá paletka se stínama a prostě si o tom někdo myslí to a to a slušně to řekl, tak kvůli tomu nebudu brečet a prostě to vezmu, je to názor… Je to jen kosmetika, hlavně, že jsme všichni zdravý, je fakt blbost se hádat a kazit si náladu takovýma malichernostma… nad tím mi prostě zůstává rozum stát…

No každopádně lidi jsou různý a ať si každý žije, jak umí =o)

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.11

Přesně tak a kdo by jí to měl za zlé? Já teda ne, sice je mi líto, když vidím, že má někdo problémy, jenže já to vím, i když jsou holky sluníčkové. Někdy se to fakt až přehání, lidi si hrají na to, že mají dokonalé životy, ale nemají, nikdo nemá, tak to prostě je…
Máš pravdu, já to mám více méně také ráda, ne když je někdo ve videu smutný atd, to vůbec ne, ale když se prostě chová přirozeně..
Paletky to asi myslíš ty paletky lovelyhair, že? No to je zase na trošku jiné téma, ale je fakt, že jsem to „sledovala“ od začátku a paní ve videu to dle mého názoru měla pěkně spočítané a moc dobře věděla, co dělá… Na druhou stranu, v recenzi řekla samé užitečné věci pro nás diváky a asi i pravdivé věci, to je také fakt:)
Jasně, ať si každý funguje jak chce, ale když už se někdo chce veřejně předvádět na netu, chce reakce, tak by měl přinejmenším respektovat každý slušný názor..

Reply Sue Diamond 26.3.2016 at 16.46

Ja by som to teda ešte doplnila, keďže Katty sledujem pravidelne, že sa nedávno stala PR zástupkyňou Chris Cosmetics, ktoré pre Petru paletky vyrábajú. To podľa mňa svedčí o tom, že recenzia bola na dobrej úrovni a Petra proste ako obvykle reagovala dosť prehnane. Ja si osobne nemyslím, žeby tým Katty niečo vyslovene sledovala, alebo mala potrebu vyvolať rozruch. Myslím, že v jej veku a s jej kariérou na to vôbec nie je odkázaná. Ale to sú samozrejme len moje dojmy, do hlavy jej nevidím, to je jasné.

Reply Jana 26.3.2016 at 19.10

No vidis a prave Katy, ktera recenzovala paletku PLH jako soucasna PR manazerka ceske kosmeticke firmy zakazala komentovat jejich prispevky :)))) je to komedie :)))

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 19.41

Jana: a to mě vůbec nepřekvapuje, protože část mé zkušenosti, na základě které jsem psala tento článek, je právě z profilu Estyle, dost hrozný přístup ke komentářům, takže souhlasím, je to komedie:))

Reply lady Lianna Ellusive 2.4.2016 at 19.05

Hodně se mi líbí, jak právě Katty získala krátce po humbuku s Petrou pozvánku někde do západních Čech. Měla tam jako blogerka akci spolu s GetTheLouk 🙂

Reply ILoveMakeUp 3.4.2016 at 8.50

Sikulka:-D Njn, ja se jak blbec snazim furt neco rukama zlepsovat, ale kdyz na to ma nekdo zaludek, jde vse snaz, co si budeme povidat:) Jen at se takhle davaji dohromady holky, aspon my ostatni mame klid..

Reply Kateřina Sýkorová 26.3.2016 at 11.51

Myslím, že lépe jsi to napsat nemohla.. 🙂 Kolikrát jsem u videa četla komentáře, že jim youtuberka připadá nesvá, není pozitivní, blablabla.. jako a jaká má být tyjo? Je to přeci jen člověk a může být taková, jak se zrovna cítí bože.. 😀 Taky takové komentáře nepochopím 😀 A naštěstí jsem se na mém blogu s nějakými nesmyslnými „hejty“ ještě nesetkala, protože nesmyslené komentáře jsou dle mého názoru dost ubohé – ty, ze kterých se nemůžeš ponaučit, nic. Samozřejmě, když mi někdo napíše, co bych mohla příště udělat jinak a podobně, nebudu z nich skákat do stropu, ale jsem za ně vděčná – sama se třeba co se týče líčení učím a jsem ráda, že mi někdo svůj názor napíše.
Určitě v takových článcích pokračuj, ráda si je čtu :))

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.13

Přesně jak píšeš, juchat nebudu, na druhou stranu když to má hlavu a patu, jsem za to i docela ráda, více hlav více ví..:)
No, já radši líčení a recenze, ale taky jsem jen člověk a tohle okolo blogů, blogerek, youtube, mám pod nosem, tak mě občas něco zarazí:)

Reply Badik87 26.3.2016 at 12.09

Skvele napsano 🙂 nebudu jmenovat asi vime o koho jde,ale jedna youtuberka natocila video, a pod videm se objevilo par neslunickovych nazoru…ale Nic tam nebylo psano hrube,s nadavkami atd,vse bylo napsano slusne a vetsinou se jeste dopisovalo jak danou youtuberku maji radi.o chvili pozdeji bylo video smazane,pry kvuli urazlivym komentarum plnych zloby, coz nebyla pravda, pouze tam byl napsany nazor…to jak se s tim clovek vyporada mnohe vypovida. Vzdy si myslim ze pokud nekdo nesnese, i jen malou poznamku na svoji osobu, tak ma problem Sam se sebou…ne s lidmi co ty komentare muzou pronest. Osobne nepisu veci typu : jezis tyhle stiny ti neslusi, ta rtenka ti nejde k pleti atd …at si kazdy nosi co chce,maluje se jak chce,nekomu se libi to a nekomu to,co se nelibi me, bude se libit nekomu jinemu. A myslim ze mladsi rocniky v komentarich radeji nebudu rozvadet,protoze mi prijde ze se pise jen : boze ty jsi nejdokonalejsi z nejdokalejsich,chci byt taky tak krasna a uzasnacka jako ty 😂 nebo komenty typu : kdy bude giveaway…a v neposledni rade komentare s hrubkou v kazdem druhem slove. Proto jsem rada taky u tebe,mezi dospelymi 🙂

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.21

Já asi nevím:-D Ale mazat cokoliv kvůli nějakým komentům, nevím no, člověk si má stát za tím, co zveřejňuje. Také nemažu články, to je přece hloupost.
Pak je ale druhá věc, nevím, jestli to není ono co myslíš, když svět podle Lu zveřejnila vlogy a pak se na diskuzích rozebírali takové věci a psalo se o ní tak hnusně, že jsem čuměla jak puk. Ale i v tomto případě si nemyslím, že měla něco mazat.. Ale to je zase na trošku jiné téma..
Já si také myslím, ano, člověk někdy něco zamrzí, ale abych se chovala jak vyšinutá, jak je to negativní a ničí to všem den a blablabla, no to je fakt příliš…
Jj, já jsem také ráda, že tu mám ženské blízké mému věku i starší. Kdysi mi to někdo myslím na facebooku vyčetl, že nestojím o dětské čtenáře, ale já o ně fakt nestojím, já si nemyslím, že by mě 31 letou ženskou měla sledovat 13 letá holčička, prostě ne..

Reply Badik87 26.3.2016 at 17.14

Na tom neni nic k vycitani ale k hrdemu prohlaseni ze Ano skutecne nestojis o detsje ctenare 😂 obecne mam problem s tim co jim napr videa na youtube muzou dat…ve 13 letech sledovat beauty blogerky a chtit korektor Nars,paletku UD apod mi prijde hrozne na hlavu postavene 😂

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 18.14

No já si také myslím, ale pro někoho mohu být tímto vyjádřením třeba namyšlená, že si jako ještě vybírám:-D Ale jo, vybírám si, nemyslím si, že moje recenze na krémy proti vráskám budou platné 13 letým dětem, tak to prostě vidím…
Jojo holka, já se nad tím také nestačím divit a jen kroutím hlavou a nejhorší na to je, že já děti mít teprv budu a za dalších 15 let bude ta doba asi v tomto ještě horší, no, moje nervy….:-D

Reply Rozianne 26.3.2016 at 13.50

Zajímavý článek.

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.22

Jj, občas mám potřebu takové „zajímavé“ články napsat..:)

Reply Jana 26.3.2016 at 13.57

Moc hezky napsáno a já můžu souhlasit. Ne každý negativní komentář je skutečně negativní, chce to trochu nadhledu a pak se dá snadno poznat, co je negativní a co má ještě k negativitě daleko a jde o vyjádření názoru.
Blogování podle mně je nejen o vyjadřování názoru, ale taky o přijímání názorů těch druhých (čtenářů), tam se prostě dá očekávat, že ne všechny názory budou souhlasné, protože známe to, sto lidí, sto chutí. Ale jak bych to řekla, konstruktivní kritika je věc vítaná, protože díky ní se má člověk šanci zlepšit, někam posunout.

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 14.22

Přesně tak, jak píšeš!:)

Reply Elbeautyblog 26.3.2016 at 14.36

Naprosto souhlasím. Mám s tím také zkušenost z pozice čtenáře a myslím, že už jsem o tom u tebe na FB psala. Nerozumím tomu proč by někdo slušně nemohl vyjádřit kritiku nebo svůj názor. U blogerek / youtuberek u kterých se tohle děje, raději nekomentuji pokud bych měla napsat něco ne úplně sluníčkového. Přijde mi to nefér. Když někoho roky podporuji svým odběrem, sledováním, čtením mám snad právo napsat co si o tom myslím. Mám pocit, jako by ty ženský zapomněly, že jsou „slavné“ právě díky svým sledujícím a bez nich by to byly „jenom“ ty servírky, učitelky, matky…. A mimo to mě to fakt mrzí, že jsem trávila svůj čas a poslouchala falešné řeči někoho, kdo za to povahou nestojí.

Já ty různé tahanice mezi blogdrkami následují, abych se přiznala, ale občas na mě něco vyskočí a nestačím se divit.

Celá jsem si teď i článek na který odkazuješ a chtěla bych něco dodat k instagramu. Spousta lidí mě začala v poslední době sledovat, účty co se mi líbí nebo mě zajímají, jsem začala sledovat taky a bylo mi divné, že u mně některé ty účty vůbec nekomentují nedávají srdíčka… Stáhla jsem si aplikaci, která sleduje kdo mě sleduje a kdo přestal… Né že by mě to tak moc trápilo, spíš jsem byla zvědavá. A čumim jako blázen. Průměrně z deseti follow je jich tak šest odhlásí v tu chvíli, kdy zjistí, že jsem nedala follow jejich účtu, nebo v případě že jim ho dám 😀 normálně se mi z toho udělalo blbě, co je to za lidi? Občas se mi to stane, dám někomu follow a po týdnu zjistím, že vlastně ty fotky nejsou tak dobrý… Ale nedělám to záměrně s úmyslem získat followery. Kam ten svět spěje? 🙂

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 15.24

Tak kdo by to sledoval úmyslně, jenže toho je občas tolik, že se tomu člověk nevyhne, já docela čtu komentáře pod články, takže to se pak člověk někdy dozví věci..
Jo?? No jako já na tyhle aplikace moc nejsem, ale je super, že něco takového je. Jj, to já už také vím, že to tak na instagramu chodí:)) Několik blogerek mě také takhle lajklo, pak ticho po pěšině, čekaly, zda je lajknu taky, a když se tak nestalo, tak finito. Jedna se mi dokonce přišla vyřvat kdysi na facebook, prvně šmírovala, asi půl roku, si říkám, co to je, proč nelajkne, nekomentuje, tak to většinou chodí, že? A pak bouchla a začala mi na facebooku psát nesmysly:-D No nevím, kam ten svět spěje, hlavně nechápu, proč se kolem blogů nadělá taková věda, zase takový životní úspěch mi to nepřijde…
Tak co no, my si jedeme svoje, chce to si jistých lidí nevšímat a pohoda!:)

Reply eLBeautyBlog 27.3.2016 at 15.00

No mě to právě na tom instagramu dost překvapilo, vůbec jsem nevěděla, že se něco takového děje právě.. Jako aplikaci mám staženou to jo, ale spíš ze zvědavosti teď už, abych věděla, co je kdo zač 😉 Rozhodně mi to žíly netrhá, mám v životě větší starosti než unfollow 😀

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 15.50

No asi tak, jako je fajn, že něco takového je, hlavně na to rozlišení kdo má mrtvé profily jako fanoušky a kdo normální lidi, ale že by mě lákalo to používat, to vůbec… To bych se fakt musela hodně nudit v životě:))

Reply Jeanette 26.3.2016 at 15.14

Skvely clanek, pod to bych se mohla snad uz jen podepsat 🙂 Sama nechapu, proc tolika lidem vadi nejaka dobre minena kritika nebo rada. Ja osobne jsem za kazdy takovy komentar stejne rada jako za ty pozitivni a ani nahodou by me nenapadlo je mazat ci dokonce nejak zle reagovat. Zatim jsem na svem blogu smazala jen jeden negativni komentar a to proste proto, ze byl vulgarni, v tom zadnou konstruktivni kritiku nevidim. V podstate z toho, ze kazdy bude psat jen ty slunickove komentare a negativni nazory si ostatni radsi nechaji pro sebe, se blogerka ani nemuze posunout dal, pracovat na sobe a zlepsovat svou tvorbu, aspon podle me. Ale ne kazdemu jde tohle hold vysvetlit, ja jsem nakonec nejstastnejsi ze mam sve verne ctenare a kdyz tak vidim v posledni dobe ty slavne blogerky/youtuberky a jejich chovani, tak bych o to ani nestala 🙂

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 15.26

To jsem ráda, že to má hlavu a patu, napsala jsem to během pár hodin, ale samozřejmě vím, že spousta lidí tuto zkušenost má, i proto jsem se k tomu chtěla vyjádřit..
On to tu někdo zmínil, že si myslí, že tak reagují hlavně nevyrovnané osoby, nespokojené samy se sebou atp., něco na tom asi bude..
Přesně tak, já to samé, jsem ráda, že jsem v době, kdy se na mě některé lepily nebyla hloupá, neskočila jim na špek a jsem ráda, že s nimi nemusím nikde běhat po akcích a podobně, jsem takhle také spokojena:) Tak je super, že aj ty, o tom to je:)

Reply Linda 26.3.2016 at 16.00

Perfektní článek 🙂

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 16.11

Jo? Tak dík:)

Reply CosmeticsAndThings 26.3.2016 at 16.22

Jo, lidem hrabe a se.rou se do čeho jim nic není. Navíc jsou falešní a čím horší hodíš fotku-kdokoli, nemyslím tebe, tak budou psát jak je to krásné a super. Ve chvíli, kdy dáš něco fakt pěkného, tak ani jeden koment. To je opravdu zvláštní. Jo a není to jen u malých děcek, dělají to i starší 30ti leté blogerky. No fuj 😀 ty už by měly mít rozum. Mimochodem měla jsi sem dát fotku líčení, ať ti Rendy zas nepíše, že děláš to, co nemáš 😛

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 18.24

Jojo, perfektním příkladem je instagram, že?:)) Tam už jsem to radši pomazala, já sice chápu, že někdo nechce urazit a napsat, to ti fakt nesluší, ale tak ať nepíše nic nebo napíše, že to prostě vypadá blbě a ne někoho podpořit v tom, aby vypadal blbě a psát jak je to super, to je taky další hnus…
Jejda, máš pravdu, já jsem vlastně pod tím drobnohledem..

Reply eLBeautyBlog 27.3.2016 at 15.02

Holky to nééé, neříkejte mi, že Rendy něco takového dělá. Já vůbec nic nesleduji, žádné hádky a drby, tak absolutně netuším o co jde, ale Rendy sleduji už dlouho.. Vždycky mi přišla normální 🙁 Ach jo..

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 16.04

Jo holka, to nás bylo více překvapených.

Reply Sue Diamond 26.3.2016 at 16.38

Ja si naopak myslím, že je to práve tou dobou, pretože sa s týmto stretávam nielen na blogoch a youtube, ale aj bežne na sociálnych sieťach. Uvediem príklad – istý čas som sledovala na FB stránku Dnes Tetujem, kam ľudia posielali svoje tetovania a samozrejme tam prebiehala diskusia. Vždy keď boli pochvalné komentáre, tak majiteľ daného tetovania ďakoval, ale akonáhle niekto povedal niečo kritické, tak sa tam doňho šialene pustil aký je pííííp a že jeho názor nikoho nezaujíma. Tak ja teda neviem, ale moja jednoduchá logika mi hovorí, že na stránku o tetovaniach pošlem fotku ak chcem svetu ukázať svoje tetovanie a chcem počuť ich názor. A zrazu mi niekto napíše, že sa mu daný motív alebo prevedenie nepáči, tak už ma ten názor nezaujíma? Trochu na hlavu. Neviem, asi sa o rok o dva prestaneme všetci so všetkými rozprávať, lebo veď nás názory ostatných vlastne ani nezaujímajú, iba chceme všetci zbierať likes a honiť si ego nad tým krásnym čísielkom sledovateľov/páčikov/fanúšikov a utvrdzovať sa v tom, akí sme predsa dokonalí, neomylní a náš život a štýl a vkus a šarm a neviem čo ešte nám môžu všetci závidieť.. 🙂 😀

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 18.18

Ano, ale stále jsme u toho netu víš, tak jsem to myslela. Já neznám nikoho ve svém okolí, kdo by byl tak pošahaný, závistivý, zákeřná nebo neschopný přijmout kritiku či můj odlišný názor, tak jak to vidím na netu, je už jedno jestli na blogu, youtube, facebooku atd…
:)) Njn, to je něco podobného, asi jsou prostě lidé, co kritiku nesnesou, i když je napsaná naprosto v pohodě a slušně… Jsi měla prostě napsat, že se ti to hrozně líbí a je to suprácké, no!!!:-D To je přece jedno, že máš jiný, vlastní názor, to přece nikoho nezajímá…..:-D

Reply Sue Diamond 26.3.2016 at 22.10

Vieš čo, tak ja mám napríklad aj osobnú skúsenosť, kedy som sa takto pohádala s kamarátkou a odvtedy sme sa nebavili. Riešila niečo ohľadne svojho vzťahu a ja som sa postavila v istej veci na stranu jej partnera, pretože si myslím, že proste sa nezachovala správne a povedala som jej teda svoj názor a ona na mňa vyhŕkla, že ju môj názor ale nezaujíma. Tak som jej povedala rovno, že ak ju nezaujímajú moje názory, tak načo sa teda spolu vôbec bavíme 😀 Ja totižto nie som ten typ, čo bude za každú cenu milosrdne klamať, len aby sa s niekým nehádal alebo sa ho nedajbože nedotkol. Proste mám určitý názor, tak ho poviem. Samozrejme, že slušne, ale jednoducho nie som človek, ktorý by sa ostatným prispôsoboval pokiaľ ide o názory. No ale tak ak niekoho moje opačné názory nezaujímajú a chce sa so mnou kamarátiť iba ak s ním vo všetkom súhlasím, tak hold smola, také podmienky u mňa nefungujú. Buď 100% úprimnosť alebo nič. No tak sa odvtedy s tou kočkou nebavím.

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 23.05

Tak pokud ji tvuj nazor nezajimal ani nebyla ochotna si jej vyslechnout, asi to moc dobra kamaradka nebyla:)

Reply cernamoora 26.3.2016 at 22.13

podle mě je jediný řešení – tyhle falešný sluníčkový krávy prostě nečíst a nesledovat .. tento mentální filtr funguje zcela spolehlivě a člověku pak podobný sekty pozitivních ještírků nenarušují vesmír

btw. jsi měla napsat, koho se to týkalo konkrétně, úplně nemusím, když se něco nakousne a píše neadresně, i když to původně adresný bylo

Reply ILoveMakeUp 26.3.2016 at 23.02

Ja si timto clankem prave nechtela stezovat a psat jen o tom, co se prihodilo mne, jak spise reagovat na to, ze se toto deje a neni to normalni.. Proto jsem to fakt jen nakousla, ale o tom v prvni rade clanek neni, chapes.. Ale jo, vytocilo me to dost, aby mi v roce 2016 nekdo na netu diktoval k cemu se mohu/nemohu vyjadrit, to je na me uz trochu silne kafe:-D
Jasne, ja ty lidi nesleduju, vyskocilo to na me na insta, tak jsem jen tak zbezne reagovala. Jako vzdy si rikam, ze uz me nemuze nic prekvapit, ale jeste, ze ten internet mame, clovek s nim ziska tolik novych zkusenosti..:-D

Reply Lucy Enne 27.3.2016 at 7.56

Skvělý článek!
Bohužel musím zmínit Petru Lovely Hair. Petra bohužel nebere v potaz nějakou kritiku, byť sebemenší. Už nejednou mi byl smazán komentář typu: „Pěkné líčení, ale mohla jsi zvolit jinou rtěnku, ne tak tmavou.“ a podobně. Toto se stalo nejen mě, ale i mým kamarádkám. Opravdu netuším, co si o tom mám myslet. No a stačí, když je to rtěnka, která jí vyloženě nesluší, myslí si to dalších x lidí a Petra z toho pak udělá drama na facebooku, aby ji všichni politovali…takový přístup se mi vůbec nelíbí a je to taky jeden z důvodů, proč jsem ji přestala sledovat.

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 8.35

Díky. Jako co napsat, já Petru Lovelyhair sleduji, komentuji často i ve smyslu, že se mi zdá, že ji něco nesluší a tuto zkušenost nemám. Ale samozřejmě pokud ti mažou takový typ komentářů, tak to v pořádku není, nevím, co může člověk k tomu vést.. Já jsem za celé 4 roky neměla potřebu komukoliv koment mazat, za prvé si nemyslím, že na to mám právo, za druhé nečetla jsem nic nevhodného a za třetí, asi bych si troufla smazat pouze komentář obsahující slova pi.a, ku.va a podobné…
No tak co si máš myslet, prostě takové blogerky nesledovat, jak jsi udělala.. Kdyby mi nějaká blogerkak začala mazat komenty, tak ať si trhne nohou:)

Reply Lucy Enne 27.3.2016 at 8.51

Přesně tak.
Jestli jsem za celé tři roky existence mého blogu smazala dva komentáře, tak je to maximum. Jenom proto, že byly úplně mimo mísu toho článku a byly sprosté. Jinak ale nechávám každého ať si píše co chce 🙂

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 9.46

Tak to má být, nám také čtenář nemaže články jen proto, že se mu nelíbí:)

Reply Michelle 27.3.2016 at 8.32

Vystihla si přesně jak to je, nemám k tomu ani co dodat. Tenhle článek by měl být povinnou četbou pro ty co chtějí mít blog či youtube kanál a samozřejmě tak i pro čtenáře.

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 15.52

Jj, třeba to někomu otevře oči, kdo ví, zase nebudu naivní.. Ale třeba si někdo uvědomí, že to, že nám někdo napíše, že máme moc dlouhé řasy nebo rozmazanou rtěnku, neznamená, že nám přeje to nejhorší…

Reply Bára 27.3.2016 at 16.15

Mazání komentářů taky nemám ráda, mažu jen ty, které obsahují sprostá slova 😀 Jak říkáš, je negativní kritika a negativní kritika ale občas mi přijde, že to není jen v těch blogerkách ale že i ty odběratelky to přehánějí a vybíjejí si v komentářích svoji blbou náladu..:D

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 16.23

Tyjo a fakt ti píšou lidi sprostá slova na blog jo?? Jako já tohle nikdy nezažila a doufám, že ani nezažiju, protože to fakt už musí být hodně mimo člověk, aby se tak projevoval, nevím no..
Jj, jako je to možné, zrovna ta moje zkušenost se netýkala jen blogerek, to je jedno, koho se to týká, ale zkrátka objevuje se to a je to prostě divné!:))

Reply Bára 27.3.2016 at 18.01

na youtube se mi to párkrát objevilo – okamžitě jsem to smazala a jednoho i zabanovala, tohle prostě u svých videí mít nechci.
Jasný, já vím, čeho se ta tvoje zkušenost týká a to je vůbec trapárna. Když „negativní“ komentář nezkousne ženská, tak fajn ale firma by to zkousnout měla už jen z principu

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 18.25

Ajo, u toho youtube se asi více vyskytnou náhodní návštěvníci.. To chápu.
No asi tak, sice mě přehnaná reakce té paní šokovala, navíc, když jsme reagovaly na to, co bylo jasně viditelné a navíc slušně, ale aby se tak chovala i firma, to už mě trošičku vyvedlo z míry:)
Tak mě napadlo, jak asi funguje spolupráce s blogerkami, co se týká této značky, když je třeba někdo s produktem nespokojený.. No asi nemohou být…:-D

Bára 27.3.2016 at 18.38

No vidíš, to mě vůbec nenapadlo! Ale já snad ještě negativní recenzi neviděla 😀

ILoveMakeUp 27.3.2016 at 18.42

😀
Jako vím, že kosmetika za to nemůže, ale absolutně se mi značka tímto znechutila, ještě, že není jediná na trhu.

Reply LenkaBrestenská 27.3.2016 at 16.36

Nakoľko nie som blogerka ani „jutuberka“, takúto skúsenosť za sebou nemám :)))).
Ale plne sa s Tvojimi názormi v tomto článku stotožňujem a práve toto bolo dôvodom, pre ktorý som prestala sledovať alebo čítať niektoré blogerky, napr. PLH a pod..
Čo sa týka komentovania, niekedy by mi úplne stačilo mať pod článkom niečo také ako má FB – palec, ktorý lajknem, že sa mi článok páčil, pretože napísať len sucho – článok bol fajn – sa mi nezdá adekvátne. A na viac čas nemám. Alebo chuť.
Ale občas, naozaj len občas, ak mám čas nazvyš, tak si prečítam diskusie pod takýmito typmi článkov, o ktorých si písala a bavím sa vážne dobre :)))). Mať tak niektoré problémy dotyčných dievčat / žien, stačilo by mi to na telenovelu :))).
A na záver len toľko, raz keď niekto ide s kožou na trh, musí rátať aj s negatívnymi komentármi. Život nie je o slniečku a kvetinkách, ale aj o mrakoch a daždi.
A keď neviem zniesť kritiku (pričom nemám právo hovoriť iným o tom ako hodnotiť moju prácu),tak nech nerobím to čo robím …..
Ako každý iný, tiež nejak neviem veľmi dobre zniesť kritiku, najmä keď nie je konštruktívna, ale radšej si zahryznem do jazyku ako by som sa mala prejaviť ako malé decko a hádzať sa o zem a pišťať a dupať. Na to mám moje deti, aby to robili; aj to v minulom čase; už vyrástli, majú 12 a 7 a nerobia to.Lebo majú rozum a adekvátne správanie ich veku (väčšinou :))) ).

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 16.43

To tě chápu, já také když komentuji, tak spíše rozsáhleji, přijde mi divné napsat jen: super článek..
Jj, já se přiznám, že občas u článků koukám na komenty, protože to je fakt někdy k popukání:))
No vidíš, aj tvoje malé děti jsou inteligentnější než některé ženské, které toto dělají a je jim i 6x tolik, ale tak takový je život…. Blbé je, když začnou omezovat ostatní lidi, na to fakt v dnešní době nemá nikdo právo, diktovat k čemu se člověk může vyjádřit a jak, pff..
No souhlasím se vším, vidím to stejně..

Reply Zdeňka 27.3.2016 at 20.08

Moc hezky a zajímavě napsané. Já mám někdy pocit, že buď žiji mimo blogovou „realitu“ nebo to nějak automaticky odfiltrovávám. Nevím no…Vždyť přeci, když mám blog a někdo mi ve vší slušnosti napíše konstruktivní kritiku, tak se z toho nezhroutím. Naopak se mohu zamyslet, co dělat lepe. Je jasné, že ne každý den budu 100% usměvavá, ale to neznamená, že to není „normáln퓞ivot a přeci to je to, o čem blog je. Má to být o daném člověku a ne jen „katalog“ úsměvů a cukrbliků.
Nedávno jsem někde četla (ale už opravdu nevím kde – na nějakém blogu, který jsem náhodou zkusila), že třeba lifestylové blogy už nesplňují podmínku „lifestyle“ a vyjmenováno x věcí, proč nejsou správně life. A mezi tím výčtem bylo zmínění ukázky kosmetiky (to prý mají být jen beauty blogy), outfitů (fashion blogy)… no a já si vlastně uvědomila, že pááááne jo, já nemám správný lifestylový blog. No fakt mne to trápilo celé dvě vteřiny 🙂 Ale říkám si, že jestli někdo méně psychicky odolný toto čte nebo dostane komentář v podobném duchu, asi ho to může nějak ovlivnit. Já mám ráda u podobných komentářů a článků konstruktivní rady k zamyšlení a je pravda, že ve svých 30-ti už to asi dokáži přebrat po svém, ale každý je nějaký a měl by si uvědomit, že jde „s kůží“ na trh, když chce blogovat.
K Pétě a kauze paletek a Estyle… já pořád nevím, co si o tom myslet 🙂 Mám hrozně ráda Péťu a toho, co dělá si nesmírně vážím. A nějak mi nepříjde, že by jí člověk nemohl třeba říct svůj názor (teď myslím ve smyslu „ta rtěnka na předchozí fotografii mi k Tobě seděla lépe apod…prostě k věci). Je pravda, že díky té recenzi jsem i začala více sledovat Katy a viděla i pár jejích videí, některá mi sedla a hodně se mi líbila, u některých jsem se pobavila a u některých méně. Ale to tak bývá. Má prostě svůj styl, který určitě ne každému sedne. Čímž samozřejmě nechci nikoho omlouvat nebo jak to nazvat. Prostě každý ať si vezme z toho to své. Já mám třeba Estyle hrozně ráda, zatím mi všechny výrobky seděly a až na některé maličkosti nemám nějaké výhrady (akorát i připravuji jeden větší článek, tak tam to bude 😉 ), a díky tomu mne zaráží to info k jejich jednání. Ano, většinou u nich komentuji pozitivně, ale zase když jsem i u jedné řasenky uvedla, co se mi nezamlouvalo, tak žádný komentář smazán nebyl a nevyl s tím žádný problém. Ale tak jsem si vědoma, že já jsme malá rybka 😉 Já nevím, ale když se začalo mluvit o Pétiných paletkách a spojení s Chriscosmetics /Estyle, tak jsem si spíše řekla „jooo, tu si časem pořídím, protože mi budou určitě sedět“, když jsou ve spojení s Estyle. Snad to teď vyzní správně, ale nebrala jsem to jako něco špatného, naopak jako stylem, kdy i např. v Americe kosmetické značky spojují své jméno s herečkami apod. Prostě jako plus pro Péťu, že dosáhla něčeho opravdu super, co by ji člověk mohl (v dobrém) závidět…
uff jsem se Ti tu nějak rozepsala, pardoooon 🙂

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 20.24

Ja si myslim, ze o to, ze bys byla mala rybka vubec nejde, ale jak tu nekdo psal, nove se o ty soc. site pry stara prave ta youtuberka Katy a v tom bude zrejme zakopany pes..
Jo vsak ja myslim take, ze to byl fajn napad od Petry, ze to takhle zkusila, urcite dobra zkusenost.
Nevadi nevadi, jen pis, ja to vidim stejne jako ty, asi tedy vim vice informaci o ruznych blogerkach, protoze to vice sleduji oproti tobe a hodne veci se dozvim nebo spojim, hodne na sebe take blogerky bonzuji navzajem.. Ale jinak jsem stejne mimo a nikdy ani nehodlam byt soucasti toho, co blogerky dokazi predvest a jak zle jsou schopny se chovat, at uz ke ctenari nebo „kolegyni“ blogerce.. To bych radsi celej blog smazla nez se zacit pretvarovat a delat z lidi blbce.
Jeste se rozepis, vsak na insta kecame malo..:-D

Reply Zdeňka 27.3.2016 at 20.53

Jojo, já jsem v tom sledování konzerva – ne že bych nechtěla sledovat více, ale nějak na to nemám zatím kapacitu 😀 A asi jsem i svým způsobem najivní, když mi takové intriky vadí a i mrzí, jakože „proč to má sakryš někdo zapotřebí“ – a to rozhodně nejsem žádný otloukánek nebo zakřiknutá, spíš naopak 🙂

No já když se ve psaní rozjedu, tak to je na román 😀

Reply ILoveMakeUp 27.3.2016 at 21.36

Je mi to naprosto jasné, že to nestíháš… Já také nejsem zakřiknutá a vadí mi to, nevím no, na něco takového nejsem zvyklá, nikdy jsem to okolo sebe neměla, takže mi to prostě nedělá dobře a překvapuje mě to, kór, když to nedělají 15 leté…
Haha, no mně to nevadí:))

Reply Kika 28.3.2016 at 10.26

Souhlasím 🙂 a nemůžu vystát ty „věrné fanynky“, které na komentáře typu „Tohle líčení ti podle mě nesluší, ta rtěnka je moc výrazná.“ odpovídají místo blogerky, že si přece může nosit co chce, že máme být rádi, že video vystavila a neurážet jí. To mě vždycky dostane 😀 Ale „nejlepší“ je, když sama blogerka maže takové komentáře, které ani nebyly myšleny zle, ale člověka zarazí, když nejmenovaná blogerka roku (spíš roků :D) není sto snést komentář, který se podivuje nad jejím mega haulem ze sephory a videem, ve kterém ukazuje paletku UD Gwen Steffani a Nakedky, které dostala, že dřív bojovala za drogérkové značky, tak co to má znamenat. Nejdřív napsala, že to otázka prestiže, že by si to sama nekoupila 😀 a potom pro jistotu celou diskuzi smazala. Vážně úroveň!

Reply ILoveMakeUp 28.3.2016 at 12.47

Jako já proti zastávání nic nemám, naopak, myslím, že to je velmi pěkné gesto od čtenáře, pokud někdo blogerku napadá, uráží, hejtuje jak se říká, tak to se jen tak nevidí, že by se někdo zastal, to mi přijde fajn..
Ale to co píšeš, to je také na palici, tak kua mně se to nelíbí na ní, tak to napíšu a kvůli nějakému davu přece nezměním názor, že?!:-D
Hm, hmm, no já nic takového u toho videa nečetla, takže k tomu se těžko můžu vyjádřit. Ale co se týká té Sephory, tak víš jak, prostě jen využívá to, co je jí nabízeno, určitě je hrozně ráda, že ji najednou oslovují tak drahé značky a ona může zkusit to, co dříve nezkusila. Já si také myslím třeba o krému Payot, že je úžasný a nejlepší. Ale třeba za rok vyzkouším jinou značku, která mi bude vyhovovat ještě více a řeknu, že je nejlepší ta. To ale neznamená, že u Payotu jsem lhala.. Člověk prostě jak zkusí něco lepšího, tak mu samozřejmě pak více vyhovuje to..
Jako já už fakt nevím, celkově už sleduji hrozně málo blogů, z 99% jsou to menší blogy, holky jsou stále stejné, to mi vyhovuje, protože to co vidím okolo, jako kvůli kosmetice, oblečení, jsou ženské schopné takových věcí, no koho by to kdy napadlo, kdybychom ty blogy a youbute nesledovali…:))

Reply Kika 28.3.2016 at 10.32

Nejdřív jsem to nechtěla psát na přímo, ale výš už jsem její jméno četla. Komentáře mi smazala Petra Lovely hair.

Reply ILoveMakeUp 28.3.2016 at 12.40

Klidně tu můžeš psát na přímo, pokud máš chuť, o nic nejde, prostě naše názory a zkušenost..:)
Hm, nebudu psát, že jsi asi psala něco nevhodného, to ne, ale tak třeba to nakonec někdo nahlásil a tak.. Nevím, sleduji Lovely Hair dlouho a já komentuje stejně u Lovelyhair jako u Aničky z Nemanic, když jí něco nesluší, nepasuje, tak to napíšu a nikdy mi nic nesmazali… Jako tohle naštve no, mazání komentů, které nejsou vulgární, není zrovna ok…

Reply Kika 28.3.2016 at 12.54

Já si myslím, že kdybys nebyla přes ig tak známá a nevěděla by, že by ses do ní opřela, tak ti je klidně smaže taky. Chápu, že se mažou spamy a vyloženě vulgární komenty, ale když už se člověk ani nemůže zeptat, něco namítnout, tak ať si to píšou pod videa, že chtějí jen chválu 😀

Reply ILoveMakeUp 28.3.2016 at 13.45

Hm, tak jako nebudu hrát divadlo, nechce se mi tomu prostě věřit, nemám takovou zkušenost. Ale pokud to tak je, s tím fakt absolutně nesouhlasím. Jako, že jsou tady lidé, kteří chtějí mít vše zalité sluncem a sluníčkovými komenty, i když to tak na první pohled jasně není, ti tady jsou, to vím, o těch byl vlastně celý tento můj článek, že..

Reply Za kosmetikou 28.3.2016 at 11.25

Já třeba na blozích moc nekomentuji z toho důvodu, že se mi ve většině případů nedostává odpovědi. U hodně sledovaných blogů mi to nevadí, ale u těch menších je to vyloženě trapné…

Reply ILoveMakeUp 28.3.2016 at 12.37

No, tak to já se přiznám, že takové blogy a blogerky jsem dávno přestala sledovat. Jako sorry, ale abych se na něco co je v článku zeptala a žádná reakce, to mi teda docela vadí. Nehledě na to, že si myslím, že by blogerka měla reagovat nejen na komentáře, kde je otázka… M
ně to vadí teda i u větších. Petra Lovelyhair je „velká“ blogerka jak se říká a zvládá reagovat téměř na vše, čím to je? Je to zkrátka o tom, že někdo nechce, nemá zájem, nebaví ho to.
Pokud už nezvládne reagovat ani holka, která má 20 fanoušků na blogu, nevím no… Asi ten blog máme každá z jiných důvodů, ale podle mě blogy jsou od toho, aby si získaly čtenáře a je docela slušnost, když už můj blog navštěvují a čtou, na jejich komentáře reagovat…

Reply Za kosmetikou 28.3.2016 at 13.25

Ohledně reagování nejen na otázky mám úplně stejný názor, zvlášť u začínajících.
Taky třídím… Většinou zkouším komentovat jednou dvakrát a pokud ani tehdy žádná reakce, blog vyřazuju ze čtečky, ačkoli jinak by se mi třeba i líbil. Nepotřebuji sledovat někoho, s kým není vůbec žádná domlva, žádná odezva, prostě vůbec nic… Kameny můžu házet i venku do zdi 🙂
To je fakt, že někteří známější reagují na všech sítích, ale zase chápu, když to někdo nedělá. Když třeba vydává články/videa hodně často a obsáhlé, a chce energii investovat jen do tvorby, akcí,… a pak mít klid, tak tomu rozumím. Možná takto přemýšlí i malí blogeři, ale tam už mi to bohužel připadá spíš srandovní 🙂

Reply ILoveMakeUp 28.3.2016 at 13.41

Jasně, přesně tak, pokud už tam napíšu, tak asi čekám nějakou reakci. A i když se mi třeba obsah líbil, jak píšeš, prostě jsem ji odhlásila.. Tohle už souvisí s povahou blogerky a já jaksi nezvládám sledovat byť sebelepší blog, když je mi jeho autorka nesympatická chováním.. Jeden blog jsem sledovala dokonce skoro rok a nic, ale tak tam nereaguje blogerka do teď na skoro nikoho, tohle fakt nechápu.
Jj, jako já myslím, že zásadní je reagovat na blogu, na těch sociálních sítích tam už spíše jen na dotazy, tam už to asi není jen tak na vše reagovat, to také chápu:)
Jako víš co, ať nereagujou, ať neodpovídají, jejich rozhodnutí, ale nějaké omezování ve vyjádření normálního názoru, to už mi přijde docela silné kafe, s tím ať jde jakákoliv blogerka či firma, KDOKOLIV do….

Reply Petra 29.3.2016 at 18.09

Já s tebou úplně souhlasím a nechápu, že někdo smaže komentář typu nesluší ti rtěnka nebo sukně, to je skutečně nesmysl. Pokud je to konstruktivní a k věci, tak s tím nemám nejmenší problém. Potíž je taky v tom, že plno lidí si plete kritiku a urážky (úchyl, nenávidím tě, jsi p*ča a pod.).
I když se ted proti mně rozjela vlna hejtů, tak takový komentář jsem v životě nesmazala. Když si někdo na něco takového stěžuje na blogu, vždy ho poprosím, aby komentář odeslal znovu a v 99% případů mi žádný znovu nepřijde, zajímavé. Stejně tak se dočítám kdesi po netu, jak jsou strašné moje štětce, že už je slečna 3x reklamovala a když se zeptám, jaké je číslo objednávky, že jsme žádnou takovou reklamaci neobdrželi, tak je ticho po pěšině a objednávka neexistuje. Je to celé úsměvné.
Podle mě si vymýšlí jak některé blogerky, tak samozřejmě hateři.
Kritika za mě ano, ale ne si nechat skákat po hlavě. Já jsem třeba zpočátku udělala tu chybu, že jsem nemazala ani sprosté urážky a že se snažím s každým diskutovat a vysvětlit si to a lidi ted mají pocit, že si ke mně mohou dovolit vše. Bohužel se bojím, že v dnešním světě na tu cenzuru chtě nechtě občas dojít musí, protože anonymně za klávesnicí je každý hrdina :/.

Reply ILoveMakeUp 29.3.2016 at 18.52

Já si myslím, že ti lidé, v tomto případě hlavně ženské, jsou prostě mimo. Buď nejsou vyrovnané psychicky nebo možná nechtějí mít na blogu jakoukoliv kritiku, aby vypadaly jako velmi obdivované, dokonalé blogerky, jinak fakt nevím.. Obojí je samozřejmě blbost.
Jasně, tak pokud jde o nějaké čtenáře, kteří blogerku vyloženě nesnáší, tak ti jsou pak schopni vymýšlet různé věci, jen aby uškodili, viděla jsem to už na mnoha blozích i na instagramu, ale to je zase na jiné téma…
Já tě chápu, taky jsem člověk, který se obhajuje, stojí si za svým a diskutuje o tom, ale teda s blbcama bych asi nediskutovala, ono jde velice dobře poznat, kdy má někdo mylný názor a kdo vyloženě prudí, s těmi fakt neztrácet čas..
Myslíš, že až tak, jo? Hmm. Možná bude stačit, tady ty internetové hrdinky (co vyloženě prudí, vymýšlejí intriky) ignorovat, ať si prudí doma chlapa, když jim to přijde taková zábava:-D

Reply nuf 29.3.2016 at 18.43

Já vůbec netuším, co se kde zase semlelo a mám velké štěstí, protože na mém blogu je pohoda a klid. Velmi zřídka mi někdo napíše něco horšího, ale nemažu a nevadí mi to. Někdy odpovím, někdy to nechám být.
Každopádně si jdu přečíst ještě i ten druhý odkazovaný post. Pěkný večer 🙂

Reply ILoveMakeUp 29.3.2016 at 18.55

No tak furt někde něco, buď ráda, že nic nevidíš a nečteš:)) Nesemlelo se nic extra, já tohle sleduji už delší dobu všude možně a teda ano, nedávno jsem zažila něco, co se tohoto tématu týká, i proto jsem se trochu rozepsala..
Také se mi za celé 4 roky na blogu nestalo, že by měl někdo potřebu prudit. Nedáváme k tomu asi důvod, proč taky.. Stejně jako ty bych ale komentář nemazala, jen ať mu tam dělá ostudu třeba dalších 10 let:-D, ale ani bych na nějaké ubohé komenty nereagovala..
Tak jdi, je to počteníčko, které tě asi hodně překvapí, pokud nesleduješ více blogů atd…

Reply Terez 30.3.2016 at 7.25

Skvělej a pravdivej článek 🙂 mám na to stejný názor jako ty…bloggerka přece ty recenze dělá pro to, aby měla zpětnou vazbu od čtenářů. K čemu jí bude napsat plno článků, dát si s tím práci a pak to nikdo ani neokomentuje. Je to jako když dám něco na facebook, musím počítat s tím, že mi to někdo zkritizuje (teď mám na mysli různé to sdílení zpráv z médií apod.). Vždyť je to prostředek moderní komunikace a kdybychom si psali jen pozitivní usměvavé komenty, bez vyjádření skutečného názoru, budeme za chvilku jako za komoušů, kdy musel s prominutím každej držet hubu 😀
Moc se mi líbí tvůj široký záběr, že se věnuješ tolika tématům 🙂

Reply ILoveMakeUp 30.3.2016 at 7.50

Ano, já teda absolutně nemám problém s nevychvalujícími komenty do nebes, já jsem naprosto normální ženská, přiznávám, že většinu času řeším blbé věci, furt nějaké starosti, stres, takže jako jestli někdo napíše: úžasný článek nebo fajn článek, dobrý, tak mi to přijde na stejno, oboje je super reakce za kterou jsem ráda a jsem ráda, když se tu někdo přijde odreagovat, nemusí tu hekat skvělou náladou, ale samozřejmě může, za hezké komenty se nikdo nezlobí.. No a když někdo poukáže na to, co mám na fotce špatně, super, alespoň se toho pro příště třeba vyvaruju, když s tím budu souhlasit..
Jo, tak když už jsem tu psala o spreji proti smradu při kakání, tak už můžu psát o všem no ne!:-DD Ne, já o tom ráda občas píšu. Jo, přiznávám, dříve jsem sledovala hodně blogů, četla komenty pod články, sledovala chování těch blogerek jedna k druhé a to vše, co jsem zažila, by vydalo fakt na xy článků. Ale to by asi některé nádhery nepřežily no, kdybych o nich napsala pravdu. Už se celkově nejradši věnuji jen svému blogu, moc jich už bohužel nesleduji, nedá se nic dělat..

Reply Gabina 24.9.2017 at 20.17

Draha, mluvis mi z duse…… ja to zazila xkrat ale stejne svuj nazor vzdycky pisu a pak se smeju nad tema rozzurenyma komentama tech potrefenych hus. Naposled ted u Verci Biasiol, jak je vyfocena s tou novou (pro me nehezkou) Miss. Ty jo to by me ty borky nejradsi upalily 😂 katastrofa. A samozrejmne hned urazely me, jakobych napsala ze ja jsem snad hezci 😷🙄. Booze. Ted jsi u me jeste vic stoupla v cene. Sleduju te kde se da i vsechny instastories protoze jsi chytra a normalni k tomu, jak jsi hezka.

Reply ILoveMakeUp 25.9.2017 at 10.56

No, to je katastrofa a hrozné překvapení, že se někomu někdo nelíbí, případně, že někdo je hezčí, jiná ošklivější. To je taky kapitola sama pro sebe… Někdy mi přijde, že lidi nemají vůbec soudnost, no tak někdo je prostě hezčí někdo ne, proč se z toho hroutit a neumět to přijmout? Sis troufla moc:-D Čoveče já čím dál více všechno tady kolem toho všeho nechápu, tedy chování lidí. Na jednu stranu jsou zde zákeřné a vychcané mrchy, které by pro jednu řasenku člověka aj upálily, pak jsou tu další, kterým nemůžeš na férovku nic komentovat, protože jsou vztahovačné nebo tě ubijí její čtenářky, i když člověk píše slušně a nemyslí to vůbec zle, no jako je to velká divočina:) Kdyby mě tady ten můj koníček a blog nebavil, jak mě baví, tak dávno absolutně nic z toho všeho nesleduju, protože mi přijde, že je to čím dál větší psycho a to mě nebaví…
Jinak k tomu hezká, no, ono když se člověk fotí už x let, velepený u okna, pěkně čerstvě nalíčený, já se většinou i snažím hezky učesat, tak to by pak hezká vypadala každá to mi věř. Realita běžného života už je trošku horší:)))

Přidat komentář Cancel Reply

oblogu

HH32111

HH32111

Štítky

Ardell Avon Billa recepty a tipy biokosmetika crazy makeup Dermacol Dr.Max drogeriezde Essence Estyle Flormar freedommakeup Inglot kosmetika NOVINKY kuchařka kuchařka: sladké kuchařka: slané laky na nehty líčení foto návod makeup makeuprevolution Max Factor Maybelline móda new in Notino Nyx Oriflame parfémy pečující kosmetika Physicians Formula přírodní kosmetika recenze sleek soutěže Technic tipy umělé řasy Urban Decay uriage vlasy výrazné líčení Yves Rocher Ziaja Zoeva štětce

Archiv

Follow on Bloglovin

©2018 Ilovemakeup.cz Všechna práva vyhrazena

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.SouhlasímVíce