• Úvod
  • Kosmetika
    • Recenze
      • dekorativka
      • Péče o pleť tělo a vlasy
      • parfémy
      • laky na nehty
    • Jemné líčení
    • Výrazné líčení
    • Líčení foto návody
    • Zdraví
    • Crazy makeup
  • Fashion
  • Kuchařka
    • Slané
    • Sladké
  • Zábava
    • Soutěže
    • O blogování
    • O psech
    • Tipy a ostatní
  • foto líčení
  • foto recepty
  • Kontakt/info
ILoveMakeUp ILoveMakeUp
  • Úvod
  • Kosmetika
    • Recenze
      • dekorativka
      • Péče o pleť tělo a vlasy
      • parfémy
      • laky na nehty
    • Jemné líčení
    • Výrazné líčení
    • Líčení foto návody
    • Zdraví
    • Crazy makeup
  • Fashion
  • Kuchařka
    • Slané
    • Sladké
  • Zábava
    • Soutěže
    • O blogování
    • O psech
    • Tipy a ostatní
  • foto líčení
  • foto recepty
  • Kontakt/info
Input your search keywords and press Enter.
Fun O blogování

Co mi vadí na chování blogerek aneb o blogování..

by ILoveMakeUp / 13.11.2015

Dnes mám pro Vás slibovaný článek včetně odpovědí na dotazy, které jste mi psaly. Je fajn mít blog, na kterém si mohu psát, kdy chci, co chci a pokud má někdo s tímto článkem problém, k tomu dodám jen jedno. Každý dospělý člověk, by se měl chovat slušně, jak v reálném životě, tak i zde na internetu. Mně to třeba nedělá žádný problém:)

Když jsem dala na facebook status, že bych chtěla sepsat nějaký článek na téma blogy, chování blogerek a nějaké mé „zážitky“, bylo jasné, že Vás toto téma zajímá. Hned jste psaly dotazy a většinou mají mé příspěvku na facebooku tak 4-5 tisíc zobrazení, tento (zde) měl přes 8 tisíc. Víte, že mě baví na blogu psát o tom, co baví či zajímá vás, takže nebylo co řešit:)

V úvodu bych ještě chtěla dodat, že jsem se tento článek nerozhodla napsat proto, že bych chtěla někoho urážet či shazovat, to jsem nikdy ve svém životě nedělala, nedělám a nikdy dělat nebudu! Nejsem člověk, který by měl potřebu si virtuálně na někom něco dokazovat, na to mám vlastní život a mozek docela dost v pořádku. Jelikož se však nezapojuji do žádných diskuzí a kauz, které často čtu a mám na ně nějaký názor, rozhodla jsem se tak nějak stručně, po 4 letech blogování, se tak trochu vyjádřit.. Pokud vás zajímají mé postřehy či zkušenosti v tomto směru, čtěte směle dále:)

Článek píši V Š E O B E C N Ě nebudu mluvit o nikom konkrétním (jelikož konkrétní situace se mohou týkat více lidí). Pokud se někdo v textu poznáte, neznamená to, že píši zrovna o Vás!!!! Já zase nejsem nadčlověk, abych sledovala všechny blogy a blogerky.

Možná Vám úvod přijde zbytečně dlouhý, mně ne, jelikož víme, že pokud není něco jasně napsané, lidé si velice rádi domýšlí věci po svém a o to nestojím. Co jsem zde chtěla napsat, tady je, co tady není, tady prostě není.

Z pohledu čtenářky..

  • hodně mi při sledovaní youtube videí nebo blogů vadí, když se autorka začne rádoby nenápadně ohánět tím, že její článek či video je lepší, než té a té, protože ona to dělá jinak, lépe blablabla. Možná se to takhle zdá docela nevinné, ale ony to nevinně nemyslí, a to je ten problém. Vyloženě se snaží shodit něčí názor, který není špatný, je to prostě jen jiný názor, protože každá jsme jiná a máme jiné nároky atd.. Jakmile vidím tohle chování, absolutně se mi tím autorka zprotiví a většinou ji pomalu, ale jistě přestanu sledovat:/
  • vadí mi se koukat na falešná kamarádství, a to zejména proto, že je to vždy dokola se opakující scénář 1. známe se měsíc, sešly jsme se a bum, celý život jsme se hledaly 2. bohužel již po měsíci, zpravidla i dříve, se holky přestanou bavit. Po sem by si ještě člověk řekl, škoda no, že to holkám nevyšlo, ALE.. 3. tím to bohužel nekončí, vzájemně se začnou pomlouvat a jedna shazuje druhou nebo je to jen jednostranné, jak kdy 4. dotyčná si najde novou kamarádku na život a na smrt a celý kolotoč je nám čtenářům předveden znova a znova.. Štve mě to za prvé proto, že nesnáším přetvářku, za druhé mě to štve proto, že nesnáším, když ze mě někdo dělá blbce, byť nepřímo a za třetí mi to vadí proto, že kamarádství je pro mě jako pro člověka něco velice vzácného, co podle mého názoru nevznikne jen tak a už vůbec ne mezi lidmi, kterým už není náct. Pro někoho je to možná zábava, pro mě je to tak trochu rouhání a využívání. Samozřejmě tím nechci říct, že není možné přes net najít kamarádku, já bych mohla vykládat, avšak ten průběh bývá podle mého názoru dočista jiný..
  • vadí mi, když vidím, ja se nějaké blogerky využívají, to vlastně docela dost souvisí s bodem výše, protože to vždy umí strašně šikovně zaobalit hrozně upřímným kamarádstvím, které hledaly celý život a našly právě až jako blogerky. Kamarádství však trvá asi jednu, dvě blogerské akce a šmitec.. Samozřejmě z jedné strany je mi to šumák, ale z druhé, je to takové trošku zklamání pak v té osobě no..
  • vadí mi, když jako čtenářka procházím blogy a najdu komentář od nějaké blogerky, ve kterém se naváží do jiné, ale ne na jejím blogu, prostě jinde.. O to by ještě ani tak nešlo. Pak ale zapnu například instagram, otevřu fotku a tam ta stejná slečna či paní té druhé posílá srdíčka a kytičky:-O Co byste si pak o takovém člověku mysleli? Tohle mi prostě vadí, a to nejen z pohledu čtenářky, v mém životě to tak prostě absolutně nefunguje, pokud někoho nemám ráda, tak se s ním prostě nebavím, nestýkám, neřeším ho. Proč se blogerky usmívají na někoho, ke komu nemají sympatie? Co jim to v životě dává? Nechápu to.
  • ach ta přetvářka. Nejednou se mi stalo, že jsem si psala s nějakou blogerkou, padla diskuze atd… Pak mrknu dotyčné na blog, insta, cokoliv a tam čtu, jak sděluje naprosto něco opačného, než mi psala. Chápete to? Já ne.
  • aktuální je blogerka roku, k tomu bych se také mohla docela i dlouze vyjádřit, ale asi moc nemám chuť.. Snad jen, že mě překvapuje, jak moc jsou tím některé posedlé, jak kdyby se kvalita blogu, tedy to, co blogerka umí, posuzovalo na základě toho, zda se v této soutěži objeví. Kdepak, dámy, kdepak.. Tak nějak jsem to shrnula zde, pokud by Vás zajímal můj názor na tuto soutěž.

Je možné, že spousta z Vás toto nevidí, a že já to vidím jako čtenářka proto, že jsem navíc i blogerka, tedy toho vidím, vím a spojím si mnohem více. Možná ale ne, proto vlastně tento článek, zajímá mě, jak to vidíte vy..

Z pohledu blogerky

V tomto směru jsem toho zažila od doby, kdy můj blog sleduje více čtenářů a pohled NĚKTERÝCH blogerek se na můj blog jednoznačně změnil, velmi mnoho, avšak rozhodně to sem nebudu psát, to ani nejde, jelikož by to nebyl článek, ale kniha:-D Podělím se s Vámi ale o pár zkušeností a poznatků, které jsem postřehla u svého nebo u ostatních blogů.

  • jakmile máte blog a začnete mít více a více čtenářů, jsou blogerky, jejíchž pohled na Vás, se začne měnit, nevím, jak jinak to nazvat:-D No a tak se rozhodnou, že Vás začnou sledovat, třeba na instagramu nebo facebooku. No a dál nic. Žádná reakce, žádný komentář, like na fotku, nic.. Dříve jsem netušila, co to znamená, pak jsem narazila na jednu diskuzi, kde se toto také řešilo, prý holky čekají, jestli jim to sledování ta druhá blogerka oplatí, teprve pak by se začaly nějak projevovat. Pokud jim to ta druhá neoplatí, prý si ji zase odhlásí:-D Chápete to? Já to absolutně nechápu, tak pokud někoho už lajknu jak se říká, tak asi proto, že mu chci věnovat svůj čas, tudíž se mi práce té blogerky musí líbit, no a když se mi líbí, tak jí to třeba napíšu nebo dám ten blbej lajk, který mě opravdu nestojí tolik námahy, když už se na fotku koukám. Takhle mě začalo sledovat několik „známých“ blogerek, zda si mě odhlásily či sledují dál, to netuším a je mi to jedno, jelikož je mi toto vypočítavé chování dost nesympatické a přijde mi velice dětinské.
  • Jako blogerku mě mrzí, že se blogerky navzájem moc neumí pochválit. Neříkám, že všechny to vůbec, ale řekla bych, že toto dost pokulhává.. U některých mi přijde, že nekomentují absolutně nikde, jako by se bály komentovat, aby neupozornily na to, že existuje nějaký další blog, tak to na mě prostě působí. Ano, existuje spousta blogů, minimálně desítky jsou lepší, jak ten Váš, no a co, to je přece super, ne?! Mrkněte na ně třeba zde.
  • vadí mi, když čtu od blogerek nebo jiných expertek komentáře typu, nooo té zase poslaly a mně nic… Achjo, no tak někomu něco pošlou, někomu ne no, tak si to prostě kupte, hotovo.
  • tohle je docela zajímavé a zvláštní.. Ještě před pár lety, když můj blog nesledovalo tolik čtenářů, jsem klasicky komentovala na blozích, že, jak teď, no a v pohodě… Od té doby, co můj blog má více jak několik tisíc čtenářů, na mě některé blogerky, které s tím dříve neměly žádný problém, přestaly reagovat. Ale je fakt, že tohle je mi docela jedno, to spíše jen tak pro zajímavost:)
  • a poslední věc, co mi vadí a teda určitě nijak nesouvisí s tím, že bych byla blogerka, vidím to běžně i u ostatních čtenářů.. Vadí mi, když se na něco zeptám na blogu nebo i vidím dotazy od ostatních a blogerka na to nereaguje. K čemu ten blog pak je? Je jasné, že čtenáři mají dotazy a pokud mají dotazy na autorku blogu, tak je i docela slušnost, odpovědět. Skvělým vzorem je v tomto naše nejznámější blogerka Petra Lovely Hair, nevšimla jsem si, že by jakýkoliv zásadnější dotaz, nechala jen tak. Dokonce i na komentáře, ve kterých dotaz není, reaguje poděkováním. To se mi líbí! Pokud to zvládá ona, fakt nevidím důvod, proč by to nemohly zvládat i blogerky, které mají těch dotazů na blogu, facebooku či instagramu mnohonásobně méně. Ale samozřejmě, člověk musí chtít, že.

Ano, jsou to všechno malichernosti ve výsledku a já nad tím rozhodně nepřemýšlím 24h denně, ale souvisí to prostě s blogem a těchto věcí si nejde nevšimnout.


Tak a teď druhá část článku, ve které se budu věnovat dotazům, které jste mi psaly ve spojitosti s tímto článkem na facebooku. Dotazy budu kopírovat z facebooku:

Mě by u některých blogerek zajímalo, jak moc retušují fotky/videa před publikací. Co je doopravdy práce líčení a kde, co museli přidat/ubrat. – Tak zde těžko mohu odpovědět, jelikož já pod ruky ostatním blogerkám nekoukám při úpravě videí či fotek. Ale když budu mluvit za sebe, už jsem Vám to psala v článku zde. U svých fotek vždy upravuji nějaký ten jas a kontrast, když je prostě hnusně venku a fotka je tmavá. Retušovat neumím, avšak na valné většině fotek si musím trochu rozmazat kruhy pod očima, páč je mám fakt velké a prostě mi to vadí, dávat detail na líčení a pytle na hady pod okem. Je mi jasné, že vám je jasné, že ty kruhy mám, přeci jen mi už není 20 let, že, ale prostě radši je máznu. Do líčení nezasahuji nikdy, to by pak jaksi blog neměl smysl.

Zaujimalo by ma ako ty pristupujes alebo aky mas postoj ked na X blogoch je takmer v rovnaky cas recenzia na ten isty vyrobok tej istej znacky /evidentne promo akcia/. A samozrejme „zakulisie“ – když jde například o nějakou propagaci mýdel nebo něčeho podobného, kdy nepotřebuji vidět a číst 10x, zda to někomu voní či nevoní, tak mě samozřejmě jako čtenářku příliš nebaví, dívat se na to dokolečka dokola, a když to vidím u další blogerky, kterou sleduji, tak mrknu jen zběžně, protože mám třeba ráda její fotky atd.. Jiné je, když jde o dekorativku, paletku stínů, makeup, korektor.. V tomto případě je vždy super vidět více recenzí a přečíst si více názorů, protože já jako čtenářka potřebuji názor někoho, kdo je mi typově tak nějak nejblíž, že, což může být třeba jedna blogerka z 10, které sleduji, takže v tomto případě mi to nevadí vůbec a jsem za to naopak moc ráda, protože mám šanci vidět recenzi, která bude pro mě co nejvíce přínosná.

kopec som ich prestala citat najma kvoli ‚uzasnym‘ recenziam na vsetky vyrobky co testuju, uz po minimalnom pouzivani – toto nebyla otázka, paní či slečna to napsala před otázkou, která byla výše, ale mě to celkem zaujalo, tak s dovolením budu reagovat. Samozřejmě, pokud někdo píše recenzi na krém, který používá 5 dnů, tak to asi není moc v pořádku, já jsem si teda ničeho takového nikde nevšimla, nevybavím si, že by to tak někdo dělal. Co se týká dekorativky, tam já osobně nemám problém recenzi po těch 5 dnech udělat. U stínů, rtěnek, tvářenek, korektorů, díky velkým zkušenostem poznám, zda je dobrý či ne, nejen po pár dnech, ale už jen podle konzistence. Myslím, že takhle to má většina žen, které se v kosmetice vyznají, nejen blogerky. Líčím se denně, takže dát si každý den na rty rtěnku, pro mě fakt problém není. To mi teď připomnělo případy, kdy firma zašle produkt několika blogerkám na zrecenzování a začnou se články objevovat. Již několikrát jsem v těch recenzích četla narážky typu: já vám přináším recenzi až po měsíci či půl roce, protože jáááá to dělám pořádně. 😀 Tohle mi přijde hrozně směšné. Absolutně nemám nic proti tomu, když někdo, cokoliv zkouší dlouho, proč ne, však každého věc. Ale toto jsou vyloženě zase takové ty narážky a shazování ostatních, a to se mi nelíbí. No já nevím, asi bych se jako „beauty“ blogerka moc nechlubila tím, že musím rtěnku nosit měsíc, abych poznala, jaké má vlastnosti a zda je dobrá či špatná. Jak říkám, asi záleží na zkušenostech, kdo je má, pozná velmi rychle, zda je produkt kvalitní či ne. Třeba někdo pozná i u krému za pár dnů, že je kvalitní, netuším, já to nepoznám.

Ještě mě napadlo, pokud bys měla poměrem (př. 10:90) vyjádřit jaká část tvé sbírky je tebou koupená a jakou jsi dostala k recenzování – Na toto jsem slečně odpovídala hned na facebooku. Já opravdu nepatřím k ženám, které by se začaly líčit až poté, co si založí blog nebo prostě k těm, které našly kouzlo kosmetiky až s věkem, naopak. Kosmetiku miluju od dětství a od 15 ti let se líčím, kosmetiku si tedy kupuji už více jak 15 let. Blog mám 4 roky, z toho první spolupráce přišly až po 2 letech blogování. Ten poměr neznám, ale ač jsem za ty poslední 2 roky měla hodně spoluprací, rozhodně produkty z nich netvoří většinu mé kosmetické sbírky, to vůbec.

Nebo kdybys napsala na jaký produkt děláš recenze nejraději a co tě naopak vůbec nebaví, ale děláš to (třeba kvůli nám čtenářům Emotikona wink – Nejraději dělám recenze na vše, čemu rozumím:)) Nejradši tedy na dekorativku, nejvíce asi na oční stíny, paletky, tvářenky, rtěnky. Pak moc ráda píši o kosmetických štětcích. Toto jsou věci, o kterých bych mohla psát od rána do večera, jelikož s nimi mám spoustu zkušeností a ráda radím ostatním, aby to měli snazší a nemuseli se složitě pídit po tom, co a jak, nejen pokud s líčením začínají… Myslím, že jsem nikdy nedělala článek na blog, který by mě nebavil. Kdybych takové články dělala, blog by brzy skončil, protože mě baví právě proto, že mě baví ty mé články:-D Snad to dává smysl… Že bych nějaký článek dělala jen kvůli Vám čtenářkám? No asi třeba takové ty články, kde dávám tipy, třeba právě na ty štětce, to bych asi kvůli sobě nedělala, že, avšak i tak mě ten článek baví, takže ho dělám i kvůli sobě..

Jaké je blgerské zákulisí, které by mě nikdy ani ve snu nenapdlo? – tohle asi nebyla přímo otázka. Tady nemá vůbec smysl se rozepisovat, jelikož to by musel být článek na pokračování:)) Jsou to často opravdu nechutnosti, takže si myslím, že je lepší, když o nich člověk radši neví.

Jak fungují spolupráce a jaké čuňárny se v tomto někdy dějí? Pf, jak fungují? Pokaždé jinak, ale vlastně vždy stejně. Mluvím pouze o své vlastní zkušenosti, jak to mají ostatní, netuším. Dojde mi email, tam je většinou už rovnou napsané, jestli chtějí recenzi na nějaký konkrétní produkty nebo mi dají vybrat. Pak mi to pošlou, já to vyzkouším, nafotím, sepíšu a hodím na blog. Pak článek pošlu jim, oni mi převelice děkuji, že něco takového ani nečekali a jede se dál:-D To teď teda nepřeháním, většinou mi chodí velice krásné odezvy od značek, což je moc fajn, protože jak často se Vám stane, že Vám z Inglotu či Zoeva značky napíšou něco ve smyslu, že „fakt umíte“:)) Taková nejčerstvější zkušenost, včera mi přišel email z webu janovapec, což jsou pečené musli. Zeptali se, zda bych něco z jejich nabídky chtěla vyzkoušet a napsat o tom článek. Jsem nevěděla o co jde a název webu mě tak trošku vyděsil)), ale když jsem mrkla, hmm, paráda. Napsala jsem jim, že ráda a co mi chtějí poslat, protože musím vědět, co mi chtějí poslat, ať vím, zda o tom chci nebo mohu napsat, že..

Čuňárnu jsem asi nikdy nezažila, když něco vypadá podezřele, což poznám velice rychle díky své práci a zkušenostem, hned jim píšu, že nemám zájem, takže asi i díky tomu jsem nikdy neřešila něco, co by bylo přes čáru. Jo, už vím, u dvou značek se mi stalo, že jsem napsala recenzi a značce se tam nelíbila jedna věta, napsali mi, jestli ji můžu z článku smazat. No samozřejmě, že nemůžu. S těmi značkami spolupracuji dlouhodobě, jsou fajn a nikdy více je už nenapadlo mi něco takového napsat.

Ptaly jste se mě také na facebooku, proč blogerky, když jim něco vadí a někoho řeší, nejmenují. Ještě před nedávnem jsem na to měla jasný názor, myslela jsem si, že holky nejmenují, aby se někoho zbytečně nedotkly, když nejde o nic životně důležitého, vím dokonce, že si některé dámy rády vymýšlejí, asi aby byly zajímavé, nevím atp.. Události posledních dnů mi však otevřely oči, a proto mohu nyní dodat, že nejmenují i z toho důvodu, že se bojí. K tomu bych snad jen dodala, ať se nikdo ničeho nebojí, kdokoliv prudicí, ať už je to blogerka nebo čtenář, vám může být naprosto ukradený, jsou to cizí lidé, kteří Vám mohou být doslova putna. Nikdo nemá právo vás jakkoliv omezovat, každý člověk si může dělat co chce, vyjadřovat co chce a to jak na internetu, tak i v životě, taková je díky bohu doba. Takoví Jeníček a Mařenka se v lese také báli, ale nakonec se vyprdli na strach a jak skvěle dopadli!:)

Mna by zaujimalo kedy prestavas sledovat dany blog. Co je tym faktorom, ze nan uz viac nekliknes. V poslednom obdobi sa citatelia na niektore blogerky nonstop stazuju a vytahuju rozne “kauzy“, ale v konecnom dosledku klikaju a citaju dalej – přesně tak, toho jsem si také všimla, naposledy ve spojitosti s blogerkou roku, kdy se teda vyjádří někdo, že se mu nelíbí, co jiná blogerka dělá, například, že předhazuje neustále, ať pro ni čtenáři hlasují a cpe to všude apod.. Přitom je jasné na koho naráží a s tou blogerkou si dále posílá ty zmíněné kytičky a srdíčka nebo se zkrátka normálně baví, nechápu to:-O Jako nepřijde mi normální shazovat před ostatními to, co moje kamarádka dělá, je to na palici a nechápu to. Možná to už zaznělo výše. Já spousty blogů sleduji dlouhodobě. Až na pár typu Svět podle Lu, Lovely Hair, Černá Moora, jsou to většinou menší blogy, jsou prostě super. Za poslední dva roky jsem přestala sledovat několik blogů, za prvé to bylo proto, že se najednou chování té blogerky obrátilo o 180 stupňů, tedy mi její názory již nebyly sympatické. Dále to bylo proto, že na moje otázky přestala reagovat, jako k čemu mi je sledovat blog a recenze, kde když se na něco zeptám, nedostanu odpověď, k ničemu, že. No a poslední dobou se mi trošku příčí takové to shazování názorů, to mi není sympatické, občas to třeba někomu nějak nechtěně vyklouzne, tak nějak doufám a snažím se to chápat a nevěnovat tomu pozornost.. Takže když to blogerka či youtuberka udělá jednou, snažím se na to zapomenout a říkám si, že to byl jistě nějaký zkrat z její strany, že taková není. No pokud se tak chová dokolečka dokola, nesleduji! Všimla jsem si toho, že jsou některé blogerky morbidní a sledují ty, které nemají rády. Nevím proč to dělají, já sleduji jen blogy a holky, které jsou mi svým chováním sympatické, které jsou milé, vstřícné a blog mají něčím pěkný a zajímavý.

Na závěr bych vám ráda napsala ještě něco. Nikdy se nenechte nikým ovlivnit v tom co děláte nebo co chcete udělat. Dělejte to co chcete a co vy uznáte za vhodné, ať už jde o Váš blog nebo situaci v reálném životě. Jednejte vždy podle svého, vlastního uvážení! Ať už se řídíte srdcem či rozumem, jde to z Vás a o tom to je. Říká se, že rozhodnutí řídíte-li se srdcem, jsou většinou špatná, já si to nemyslím, naopak. A i když se Vás někdo bude snažit odradit, kašlete na ně! Je to Váš život a lepší je udělat rozhodnutí, které třeba nevyjde, nevadí, o to budete do budoucna zkušenější, než něco neudělat jen proto, že Vás od toho někdo zrazuje, řekne, že na to třeba nemáte a pak celý život litovat.. Já v životě zažila tři takové situace, od kterých mě někdo zrazoval, že to nemám dělat, že na to nemám, že to nedám a tak podobně… Dala jsem to! A byly to tři nejzásadnější a nejdůležitější rozhodnutí v mém životě. Absolutně si neumím představit, že bych se rozhodla jinak. Zkráceně, žijte tak, jak chcete vy, ne jak na Vás tlačí ostatní, je to Vás život a nikdo nemá právo (kromě Vašeho šéfa) Vám cokoliv diktovat!

Veškeré mé články na téma blogování, najdete zde. Rozhodně nejsem první, kdo se nad věcmi výše zamýšlel a psal o nich, vidím to a čtu poměrně často, zejména v diskuzich na instagramu, do kterých se zásadně nezapojuji. Já se rozhodla k tomuto tématu vyjádřit zde, na svém blogu. Ten je zde totiž právě od toho, abych Vám psala věci přesně tak, jak jsou!:)

Zažily jste vy něco, co Vás doslova zvedlo že židle nebo Vás nějakým způsobem zarazilo či překvapilo?:)

Sdílet na:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Pinterest (Opens in new window)
o blogování
  • 107
  • Celý článek
ILoveMakeUp
Děkuji za Vaše komentáře, povídání, názory a přeji hezký den! :)
  • Předchozí článekSpeciální článek o štětcích Zoeva
  • Další článekEshop dogg.cz a hands free vodítko pro psy

Mohlo by se vám líbit

Calvin Klein Deep Euphoria soutěž s elnino-parfemy.cz
26.3.2018
Plantur 21 nutri-kofeinový šampón a elixír opravdu funguje SOUTĚŽ
16.10.2018
Levné barevné oční stíny Meis a GIVEAWAY
16.6.2015

107 Comments

Reply Peťula T. 13.11.2015 at 9.55

Teda… opravdu parádní článek! Píšeš hodně čtivě, ani jsem při čtení nedutala. Myslím, že máme dost podobný názor, samozřejmě co se týče pohledu čtenářek, nesnáším, když se ty holky přetvařujou, aby byly strašně důležitý, cool, super a já nevim co ještě. K čemu to je? Cítí se pak dobře? To by mě fakt zajímalo, co jim ten blog přináší, když už prakticky ani nedělají to, co je baví 🙁 Už párkrát jsem ti psala, že jsi jediná beauty blogerka, kterou sleduju (tvé velké plus je i vaření, kvůli tomu jsem začala 🙂 ), je to hlavně i z toho důvodu, že jde vidět tvůj zápal a radost z toho, jak ty články píšeš, o čem píšeš, jsi upřímná a nehraješ si na někoho, kdo nejsi. Neříkám, že jsi jediná v celý zemi, ale bohužel je jich tu hodně, které tohle kritérium nesplňují… Takže pro mě zůstáváš Nr. 1, děkuju ti za to a pokračuj směle dál ve své krásné práci 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.00

A já se bála, že to nebude mít pro Vás hlavu a patu, tedy hlavně pro ty, co do toho tak nevidí.. Ale vidím, že asi vidí všichni:)) Víš, ono to je prostě o lidech, někdo je takový, jiný makový a podle toho se i prezentuje no, a i když se snaží nějak „maskovat“ dříve či později se prostě projeví v plné kráse… Toto my zkrátka nepochopíme, když takové nejsme.
Je mi to jasné, je spousta takových blogerek, jako já, které to baví, nehrajou si na primadony, je jich spouuuuusty, ale občas to zastíní ty, které jsou pravej opak a člověk se nad tím prostě pozastaví…
Já děkuju, že jsi článek pochopila, že si ti líbil, a že jsi, jaká jsi!

Reply Peťula T. 13.11.2015 at 10.18

Hlavu a patu článek rozhodně má, to se vůbec neboj! 🙂 Já chápu, že každá (snad) do blogování jde s čistým štítem, chce prostě jen pro lidi napsat své názory, ať už jde o jakékoliv téma. Jestli ji to zkazí, už je jen na ní – na její vůli, morálce, síle.
Jinak já opravdu moc blogů nesleduji, nějak mě to moc nebere, ale někdy, když zabrousím… občas nechápu postoje blogerek (samozřejmě i youtuberek) a teda kolikrát mě hrozně zaráží obranné postoje jejich čtenářek, jsou útočné, sprosté, kvůli ničemu :-/ Tahle sféra je podle mě tak trošku zkažená, takže jsem moc ráda za ty, kterých se to netýká – a je mi jasné, že těch holčin není málo 🙂 Děkuji ti ještě jednou za super článek, bylo krásný zase vidět pořádnou porci upřímnosti! 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.35

To jsi vystihla, někoho to zkazí, někoho ne, blbé pro ně, že pokud je to zkazí, postupně ty čtenáře ten jejich blog přestane bavit..
Určitě, já vůbec článkem nechtěla naznačit, že takhle vidím 90 blogerek ze 100, je to přesně naopak, naštěstí:)
Není zač, sepsala jsem to jen tak, pro zajímavost, prostě jsem měla chuť to sepsat:) Díky

Reply Nikča nickysbook 13.11.2015 at 10.00

No me jen nastvala posledni dobou ta spoluprace s Inglotem, ale vsak vis o co jde, ale to je jedno. Clanek supr, kazdy ma pravo na vyjadreni.😉😍

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.01

Vím a naprosto tě chápu. Toto se ale nestává moc často, však i ty víš, že takto to nechodívá, je to zase jen o lidech..

Reply badik87 13.11.2015 at 10.02

I kdyz jsem Nebloger 😀 tak to vnimam stejne,a ctenar pokud je Jen trosku vnimavy tak i vyciti, ze ne vse je tak jak se zda,a urcite je tam i davka pretvarky ve stylu : nechci si nikoho znepratelit a tak budu delat ze jsem mila a mam rada vsechny 😀 osobne mi nejvic prave vadi,ze neco okomentuji : clanek/fotku,treba se na neco zeptam a nedostane se mi odpovedi.tak si reknu aha,chapu ze toho na asi hodne (coz rozhodne chapu) a hle pak vidim ze se zepta na neco „slavnejsi“ osoba,a sup odpoved tam je :-/ bohuzel se to deje u vetsiny blogerek. A hlavne na instagramu…neni mi 15( je mi skoro 30) a tak neprosim o sledovani,nepisi jak je blogerka nejbajecnejsi z nejdokonalejsich,neptam se u fotky rtenky at mi doporuci tvarenku 😀 tim ze se zeptam,dam najevo zajem,a tak me vzdy zamrzi ze se zadne zpetne vazby nedockam…asi na to nejsem Dost dulezita…no hlavou kvuli tomu neomlatim o zed,ani nebudu ronit slzy 😀 ale uz to,je signal co za cloveka to je 😉 clanek je jako vzdy skvele napsany,a ja te sleduji tak dlouho, i kvuli zminovane zpetne vazbe 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.23

Že jo? Já si to právě také myslela, že to musíte vnímat i vy, které jste jen čtenářky, že si to do sebe nespojím jako puzzle sama… No vidíš, také jsi se s tím setkala. Jako já nejsem nějak ješitná a tak, ale když se člověk ptá po x té a nic, tak jako co jsem, vzduch?:-D Neboj, o tobě to určitě není, prostě jen nemají chuť odpovídat, nebaví je to nebo třeba fakt nestíhají, to určitě jo, ale spousta prostě nechce reagovat, asi je to pro ně zátěž.. Jj, na omlácení hlavy o zeď to není:-D, ale proč ten blog sledovat, když se nedozvíš, co potřebuješ, že..

Reply Kriss 13.11.2015 at 10.03

Dobrý nápad. Celkově mě udivilo, jak jsi se zmínila na FB, že o tom budeš psát, tak to trochu rozbouřilo vody. Mi se třeba na tobě líbí, že fakt reaguješ pomalu na vše a jsi taková svá – žádné ťuťu-ňuňu, prostě si píšeš, reaguješ tím svým způsobem a to je super.
Jinak jestli můžu připsat, co mi se osobně z pohledu čtenářky nelíbí a otravuje mě to. Teda ono to asi nebude vyloženě nic proti blogerkám – snad jen první bod, protože sleduji jen tebe a Petru a Shopaholic Nikol, ale spíše vůči reakcím čtenářek – což je taky pro mě zásadní, protože si čtu komentáře a názory i jiných holek 🙂
Za 1, mi vadí, že některé blogerky absolutně neumí unést kritiku (špatnou, ale slušně napsanou!)- teď mluvím úplně o jiných blogerkách, na které jsem narazila náhodou a jak jsem viděla ty reakce, tak mě to úplně znechutilo je dále sledovat. A taky to, co jsi zmiňovala ty, člověk se jich na něco zeptá a jim to nestojí ani za námahu odepsat, tak to sakra rovnou nemusí žádný blog mít, když nejsou schopné mít zpětnou vazbu na čtenáře. No takové ani nesleduji, takže k tomu asi více ani nenapíšu.
Za 2, strašně mě irituje, jak nějaká blogerka vyhlásí soutěž a pod tím se objeví miliarda komentářů stylem – a já nemám štěstí, já nikdy nevyhraju a takhle můžu pokračovat do nekonečna. Přijde mi, jakoby tím slečny na sebe potřebovaly upozornit a blogerky se snad nad nimi slitovaly a nechaly je vyhrát schválně – jsem ráda, že to takhle u tebe a Peti nefunguje 🙂 Aspoň doufám 😀
Za 3, mě strašně štve, když si třeba chci přečíst názory jiných holek na danou značku, líčení – třeba jaké k tomu mají připomínky a musím se prokopat někdy dost velkou kupou urážlivých, negativních sprostých komentářů, kdy se lidi nad cizím člověkem akorát honí ego, to mě fakt dokáže otrávit. Fakt obdiv, že to zvládáte, i když to ublíží, ale nezlomí vás to.
Za 4, poslední věc, kterou bych zmínila je to, že mi přijde, že kolikrát člověk nemůže ani napsat slušnou negativní kritiku na někoho, protože se na něj snese hněv fanynek, urážky, jak závidí a ať se podívá na sebe apod. Občas mi přijde, že některé čtenářky si myslí, že danou blogerku se musí jen chválit, chválit, chválit a jak ne, tak je zle.
Tak jsem se trošku rozepsala a snad to nevadí 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.31

Mě to také udivilo, protože si nemyslím, že bych psala až tak kontroverzně nebo jak to napsat a vlastně jsem se k tomu nikdy dříve nevyjadřovala, tak o co jde..
Jj, vím co myslíš, stalo se mi to asi dvakrát jen, ale takové to typu, že napíšu: hezké fotky, ale kabelka se mi nelíbí, není můj vkus, odpověď blogerky: tak můj blog nesleduj, tě nenutím:-D No mám pak dost:)) S tím přece musí lidé počítat, já také počítám s tím, že mi někdo napíše, že mám oči jak panda zmalované, no tak samozřejmě že té, která si dává jen řasenku, se to mé líčení líbit nebude, že, normální…
Jo? To mi píšou holky také často, ale mně to teda nevadí nějak, že napíšou, že štěstí nemají, a že asi nevyhrajou. Ale že bych je pak záměrně vybrala, to fakt ne, prostě je to o štěstí no..
Za třetí, vím co myslíš, jako jedna věc je kritika normální a různé názory, které si člověk ráda přečte a druhá, když tam čteš fakt srajdy, to je děs…
Za čtvrté asi jo no, tohle já také osobně neznám na svém blogu, ale vím, co myslíš. Občas je to fakt psycho, že někdo napíše takovou normální kritiku a někdo jiný jej vyloženě seřve, ať si to nechá od cesty..
Nevadí, že jsi se rozepsala, já se také rozepsala:-D Díky za koment

Reply Kriss 13.11.2015 at 10.41

O to, že některé slečinky asi dostaly strach, jaká to pravda vyjde vůbec najevo 😀 Jak se říká – potrefená husa vždycky zakejhá, ale napsala jsi to dobře. Tak neutrálně, že tím nemyslíš nikoho konkrétního, přičemž možná každá z čtenářek si tam dokáže nějakou blogerku dosadit. Navíc fakt umíš dobře psát – jsem to prvně projela letmo a řekla jsem – jé, to bude dlouhé a najednou šup a dočteno.
Jsem zvědavá, jestli se vůbec dojde někdy k tomu, že blogerky dokážou přijmout cizí názor, ale ty reakce stylu – tak mě nesleduj, závidíš jsou TOP 😀
Jinak až budeš mít oči namalované jak panda, dej vědět 😀 Já si zatím nevšimla a závidím tvé vždy dokonalé linky. Snažím se to naučit, ale pořád to není ono 😀

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.53

Asi ano, asi někoho vyděsilo možné odhalení:-D Přiznám se, že mě to prvně docela překvapilo, protože jaksi nechápu, proč a jak bych měla psát o lidech, které nesleduji, neznám, s kterými jsem se nikdy nebavila. Jak jsem zmínila v článku, já opravdu nesleduji všechny blogerky světa.. Ale tak člověk si alespoň udělal obrázek, jak se věci mají:)
Nejmenovala jsem, jelikož spousta situací se týká více lidí. A něco jsem zažila konkrétně já, takže je to moje zkušenost a já fakt nikomu nechci kazit iluze.. Jak já bych byla ráda, kdybych některé věci ohledně blogerek nevěděla, ani nevíš!!
Já je mám pořád jak panda, líbí se mi to:-D Pěkně obkroužím celé oko:-D Tak si kup lepší štětec nebo lepší linky:)

Reply Jana 13.11.2015 at 10.08

Opět jsi mi potvrdila, proč tvůj blog sleduji:) Oceňuji tvoji schopnost vyjadřování a férovost. Že se nebojíš napsat nám věci tak, jak je vidíš a napíšeš je hezky rozumně, bez toho abys někoho záměrně urážela. Souhlasím s celým článkem, vnímáme to podobně. Přetvářka a vlezprdelství je bohužel běžná praxe u některých blogerek. Jsem ráda, že ty mezi ně nepatříš! Hezký den a jen tak dál!:)

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.33

Děkuji za koment, jsem ráda, že můj blog ráda sleduješ:) Tak já nejsem ten typ člověka, co by vůbec uměl nějak úmyslně urážet, prostě na to nejsem no, přijde mi to zbytečné. Hezký den!:)

Reply Jitka K. 13.11.2015 at 10.14

😀 a já se musím smát, samozřejmě článek napsaný pěkně a srozumitelně. Směji se tomu, jak se dotyčné blogerky u tebe na facebooku ztrapnily a vlastně úplně zbytečně. Protože článek je sepsaný velmi všeobecně:-D Ty musí teď zuřit, ukázaly svou pravou tvář a nic z toho:-D Jsem zvědavá, co dalšího se dozvím, sice nejsem blogerka, ale jen čtenářka. Ale mám ráda, když vidím věci tak jak jsou a nevznáším se na obláčku. Doufám, že se ostatní blogerky i čtenářky nebudou bát komentovat a napíší zde i svoji zkušenost.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.55

Není nad to, se pěkně zasmát, smích prodlužuje život, jsem myslím někde četla:))
Přesně tak, mám to stejně, i když bych na jednu stranu radši nevěděla, na druhou nechci být za blbce a pokud ho někdo ze mě dělá, není mi to příjemné, ať už je to třeba jen situacemi zmíněnými výše.

Reply Bilberry_day 13.11.2015 at 10.22

Mnohých vecí čo si spomínala som si ešte nevšimla(ale možno to bude tým že sledujem blogy kde sa to nedeje? neviem). Ale všimla som si práve toho, že napíšem komentár k článku a vôbec nedostanem nejakú reakciu. Potom na čo mám čítať ten článok? Na čo daná blogerka k záveru článku vyzýva k nejakým komentárom? Potom často sa mi stáva že áno článok si prečítam, ale nenapíšem vôbec komentár lebo viem že nedostanem odpoveď. A poslednú dobu tieto blogy aj prestávam sledovať. Najhoršie ale je, že sa mi pokazili nastavenia na blogger.com a neviem si tie blogy už vymazať :D.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 10.37

To je jen dobře, že sis toho nevšimla:) Nevím, fakt nevím, otázky má člověk vždy a blogerky jsou dle mého názoru tady od toho, aby reagovaly na dotazy u svých článků. Fakt nevím, mě to totiž hrozně baví, reagovat na každý komentář, takže tohle je pro mě nepochopitelné.
😀 no tak to je ale ovšem problém, to jsou ti asi holky navždy souzené:)))

Reply Kamila 13.11.2015 at 11.06

Super článek, krásně napsáno! Když to vezmu všeobecně, tak mi příjde, že takhle slušně, nenamyšleně a bez přetvářky bychom se přece my dospělý ženský měly chovat, ne? Je smutný, když zrovna v kosmetickém světě, který (alespoň z mého pohledu) slouží především jako naše zábava, se umí dospělý ženský chovat jako puberťácký pipky 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 11.12

Měly:) A já teda kolem sebe nemám ženské, které by se chovaly jinak. To jen na netu je to jaksi trochu jiný svět pro některé mi přijde..

Reply Eliska 13.11.2015 at 11.12

K tvojmu blogu som sa dostala cez PLH, komentovali ste si fotky, hovorim si, Ilovemakeup, take meno, to si mozem napisat aj ja 🙂 a tak som ta zacala sledovat a musim povedat ze vystiznejsie by som ta nenazvala. Sledujem vela blogeriek, vlogeriek, ale kedykolvek si chcem kupit nico, co stoji viac penazi, chcem objektivny nazor nie nieco, co kocka odporuci, lebo to ma zadarmo.
Na tebe je skvele, ako vzdy dokazes reagovat aj na pochavlu, kritiku(hocijaku).
Hlavne ti dakujem za pracu a prosim bloguj dalej (navzdy 🙂 ), travim s tebou vela casu, moja virtualna kamoska, poradkyna 🙂

p.s. minule som tak tipovala, ako sa mozes volat, nikde som to nevidela, ale tipujem to na Sarku alebo Simonu 🙂 alebo Petra 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 11.49

:))) prostě mě ta „přezdívka“ vystihuje no, proto jsem tak nazvala blog:)
Tak já nemám problém reagovat na cokoliv a kritika je kritika no, však mi holky občas napíšou, že takové líčení by si na oči nedaly, je to jasné, když se někdo líčí třeba nevýrazně, že to moje líčení se mu třeba ani moc nelíbí, případně někdo nosí jiné barvy, jak já, normálka:)
Milá Eliško, blogovat navždy určitě nebudu, ale moc ti děkuji za takovou podporu, protože přesně pro lidi jako jsi ty, které baví kosmetika, líčení a nebojí se občas slušně pobavit i o jiných tématech, takové čtenáře já mám moc ráda a jen kvůli Vám blog stále píšu a stále mě baví!:)
p.s.: tipovali Lenku, Jitku, ty Šárku, Simonu a Petru, to leda v příštím životě:)) Moje jméno není nijak tajné, ale tak mám zde přezdívku Ilovemakeup, to je myslím hezké:)

Reply Andrea 13.11.2015 at 11.52

Moc pekne napsany clanek 🙂
Moc se mi libi tve nazory, asi proto, ze se vetsinou schodnou s mymi. Libi se mi hlavne tva uprimnost, protoze tak to ma byt 🙂
To s negativnimi komentari naprosto nechapu, at uz od ctenaru nebo od samotnych blogerek, proc ma nekdo potrebu urazet neco praci jen proto , ze se neshodne s jejim nazorem nebo protoze si chce nekde vybit spatnou naladu. Je mi z toho nekdy az smutno kdyz to vidim. Kdyz se mi nekdo nelibi nemam potrebu ho vubec sledovat. Nebo kdyz zrovna nesouhlasim s necim, tak si to necham pro sebe, protoze kazdy sme jiny a nemusime mit vzdy stejny naroz na vse. Diky tomuhle dnesnimu pristupu ktery lidi maji, jsem dlouhou dobu otalela nez jsem si zalozila svuj blog. Byl to dlouho muj sen, ale bala jsem se ,,vstoupit,, do toho dnesniho zkazeneho sveta. Ale nakonec jsem si rekla, ze to delam hlavne pro sebe popr pro lidi ktere mam rada a na tom zalezi 🙂 Proto jsem rada, ze existuji porad ty spravny lidicky jako jsi TY <3

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 12.02

Já mám docela štěstí, že mám čtenářky, které jsou mi názory blízké, asi je nějak přitahuju či co:)) Za to jsem velmi vděčná, protože o to lépe si spolu můžeme popovídat..
Máš pravdu, také si nechávám většinou názory pro sebe, co se nelíbí mně, může se líbit jiné, že..
Já děkuji, jak vidím, máme hodně podobnou zálibu ve výrazném líčení očí a v crazy makeupech, skvělé!:)

Reply Andrea 13.11.2015 at 15.39

No někteří se tím vyloženě asi baví, když můžou někomu znepříjemnit den.
To máme, proto je mi tvůj blog a ty tak nějak nejblíž a hltám každý článek. A nejvíce ty s líčením 🙂 Jsi pro mě velkou inspirací.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.59

To máš pravdu, znala jsem takovou holku, prudila, škodila a ještě se tomu smála, jak ji to baví, hmmm. Ještě, že už ji dávno neznám:-D
Tak to je super, hned mě ta tvá úvodní stránka zaujala, už pročítám:))

Reply Anonymní 13.11.2015 at 13.01

Také se podělím o svou zkušenost. Ač komentuji jako anonymní, jsem blogerka se zhruba stejným počtem čtenářů jako máš ty. Komentuji anonymně a mám pro to své důvody. Některé zazněly v tvém článku. Souvisí s tím i můj poslední zážitek. Před pár dny jsem se účastnila akce, která proletěla celý instagram. Byla to moje první větší akce a jsem vážně znechucena, jak to probíhalo. Slavné blogerky se kupily do skupinek a dávaly pohledy jasně najevo, že nemají zájem se s námi ostatními bavit. Jedna mi dokonce neodpověděla ani na pozdrav. Asi můj obličej není dost známý, aby stál za odpověď. Souhlasím s tebou, že se blogerky bojí vyjádřit svůj názor, nedivím se. Snášet pak na akcích ty pohledy není vážně nic příjemného. Ráda bych šla v budoucnu opět na podobnou akci, proto jsem se rozhodla vyjádřit anonymně. Nelíbí se mi to, ale chtěla bych si podobné akce užít a ne být kamenována pohledem. Asi je to smutné, ale taková je realita. Tvůj blog čtu moc ráda:)

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 13.33

To by mě teda zajímalo, kterápak ty jsi:)) Ale respektuji to a díky za komentář.
Pokud někdo nereaguje na pozdrav, tak je buď hluchý nebo hulvát. Tak snad se přeslechla, ale podle toho co píšeš, asi ne co?:o/ Tak si jich nevšímej a akce si prostě užij po svém, když tě to baví, ti můžou políbit šos:)
Tyto akce jdou naprosto mimo mě, ráda mrknu na fotky u holek co sleduji, ale tím to pro mě končí. Už jen proto, že to co píšeš není žádné překvapení, mnohokrát jsem za ty poslední roky četla u ostatních blogerek něco podobného. Také jsem četla, že jsou tam holky hrozně ťuťu ňuňu a pak přes net pomlouvají jak divé:-D Jako sorry, ale to je kalamita, jako kdyby šlo o zlatou cihlu nebo já fakt nevím:-D Blogerské akce jsou mnohdy moc pěkné a zajímavé, ale mně osobně by to za to nestálo, stát vedle nějaké trubky, která čučí jak sůva z nudlí.

Reply Anonym 13.11.2015 at 13.47

aj preto napr. ja nechodím vôbec na bloggerské stretnutia – niektoré blogerky sú skvelé aj osobne (pár takých som mala tú česť spoznať), no niektoré sú presne také, o akých sa tu píše

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 14.17

Tak to je, souhlasím. Jsou tam úžasné holky, ale těch pár osob, to celé zabije, a i když mi dojde pozvánka, prostě nejdu, nemám na to nervy…

Reply Hanka Máchová 13.11.2015 at 13.08

Super článek a jsem ráda, že ses k tomuhle tématu vyjádřila. Věc, která mě osobně u některých blogerek vadí, je to, že často mění témata svých blogů. Chápu třeba, když má někdo lifestylový blog, nebo třeba dohromady rád cestuje, líčí se, obléká…. Ale když někdo každý měsíc zásadně změní téma, to mi trošku vadí. Z blogu o kosmetice se tak stane cestovatelský blog a o nějakém líčení už tam nenajdeme ani článek. A další měsíc je zase blog plný receptů….. A tak dál 🙂 No a potom, ale to už se naštěstí tolik nevyskytuje, nemůžu vystát kopírování fotek, natož třeba celých článků 🙂

since-2015.blogspot.cz

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 13.18

Jo? To je zajímavé, s tím jsem se asi nesetkala ještě nebo jsem to nějak nevnímala. Setkala jsem se s tím, že třeba holka dala na blog o kosmetice produkt, který byl totálně mimo, řekněme že to byl třeba šroubek a matička, ale tak byla to spolupráce, tak to asi chtěla využít. Chápu, ale vypadalo to divně. Jako o tomhle by se dalo diskutovat no, na jednu stranu si každá blogerka může na blog dát co uzná za vhodné, na druhou na čtenáře to má vliv, jak píšeš, takže chápu, jak to myslíš…
Počkej jako kopírování jako total nebo jen napodobování??:-D

Reply Hanka Máchová 14.11.2015 at 8.42

Přesně jak říkáš, na blog si může dávat co chce, ale když člověk přijde na blog o kosmetice a chce si o tom něco počíst, a blogerka v průběhu měsíce úplně otočí a začne psát o tréninkách ve fitku, to mám občas chuť jí kopnout do zadku 😀
A jasně že myslím úplný kopírování 😉 S tím, že by někdo vzal celý článek a udělal ctrl c ctrl v už jsem se dlouho nesetkala, ale fotky se kradou pořád, když je nemáš zabezpečený :-/ I když o krádežích fotek ty víš asi taky svoje 😀 (myšlen ten incident s „fejkovými“ eosy) 😀

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 10.39

😀 tak blogerka je také jenom člověk:) Jednoduše změnila svůj životní styl, v tomto případě to zní docela fajn, tak jí to přejme:) Ale také sleduji jednu takovou, která blog takhle změnila, jako neříkám, že mi to vadí, mám ji moc „ráda“, ale byla to změna no, když jsem ji vlastně začala sledovat kvůli kosmetice a tak…
Ajoo, no tak moje fotky se čorují neustále, ale já to nějak neřeším, nikdy jsem si toho vlastně nevšimla sama, vždycky mi pošlou čtenářky odkaz:) Tak jako když je to jen tak někde, tak mi to nevadí, ale když se u těch eos balzámů psalo, že jsou to fejky a vlastně lidé někteří poznají, čí je to fotka, tak to mě samozřejmě nasralo:) Ale včera nebo kdy mi psala nějaká slečna na facebooku, že to nic není, že řeším kraviny… Kravina to možná je, ale kdyby trávila celou sobotu focením, místo aby si jela někam na výlet, tak by se na to dívala asi také trošku jinak…

Reply Zdeňka 13.11.2015 at 13.24

Vyborne napsane! Za posledni dny / tydny jsem cetla vice clanku na podobne tema (nevyhledavala jsem je zamerne, ale asi si nasly me 🙂 ) a tady se mi libi, ze jediny tento byl slusny a vystizny! Za to jsem moc rada. Zadne nadavky ci sprosta slova, zadne urazky, a tak to ma byt. Je smutne, jak vypada cast blogovaci reality, ale pokud ma clovek stesti a alespon spetku rozumu, vybere si jen to nej a nezalezi, zda ma blog tisice ctenaru nebo jen par. Snad nejsem moc najivni, ale verim tomu:-) a i tak se snazim fungovat vuci svym ctrnarum ja. Aby videli, ze me to bavi a ne, ze bych z toho mela nejake hmotne benefity nebo jak to rict – a pokud dostanu neco k orecenzovani v ramci spoluprace, rovnou to v clanku uvadim. Proc by ne….jsem rada a vazim si kazdeho jednotliveho clobrdy, co koukne na blog nebo mi da like / srdicko, protoze se mu to libi. A i z toho duvodu mi prijde normalni odpovedet na kazdy komentar ( i kdyz nekdy az treba za par hodin nebo nasledujici den 🙂 ).
A jen malinkaty dovetek k blogerce roku. No nebyla jsem najivni, ze bych se nejak umistila (na to jsem fakt pidi midi ryba) , ale ta nominace mne hrozne potesila. A hnedky reknu proc 😉 vim totiz, ze me nominoval muj muz (no rekl mi to) a ne ze bych ho do toho nutila, naopak jsem jen doma zminila, ze to existuje. No a on sel, udelal to a az pak se pochlubil , kdyz jsem se v nominacich nasla. Dal mi tim na srozumnenou, ze me v tom psani podporuje (i kdyz jemu je nejaky makeup tak nejak ukradeny 🙂 ) a nebere to jen jako rozmar zenske, co se nudi doma s detmi – jo i takovi nazor nekteri mi kamaradi zpocatku meli, kdyz se o mem blogu dozvedeli. Takze at je tam zakulisi jake chce, mne nominace potesila 😉

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 13.44

Díky:) Jsem si nevšimla žádného článku takového, třeba na mě ještě někde vyskočí, si mě najde jako tebe:-D
Tak já jsem tímto článkem nechtěla nikoho kamenovat, ani nikoho jako nějak kárat či tak, je to každého vizitka, jak se chová, mně absolutně nezajímají takoví lidé na tolik, abych se jakkoliv angažovala v tom, aby se nad sebou zamysleli, to v žádném případě:) Chtěla jsem prostě tak nějak zmínit a podělit se s vámi o to, jak to vidím já.
Počkej, jakože někdo tají, že to má ze spolupráce, chápu to dobře??:)) Nebo jsem si to jen blbě vydedukovala?:)) No tak spolupráce nejsou nic nezákonného, samozřejmě, že to normálně napíšeme, já se za ně také nestydím:))
Jsi dobrá, jako já si toho vážně cením, vidím to i na insta, že na mě normálně reaguješ, je to fajn a tak by to prostě mělo být. Čtenáře máme pro radost, tak proč se jim více nevěnovat, když už jsme si ten blog založily…
Co dodat, je zlatý:) To je fakt hezké a ty jsi vlastně už vyhrála, i když v něčem jiném:)
Blogerka roku by byla super soutěž, ale má trošku mouchy, no možná masařky a je škoda, že se tam nemůže zapojit fakt každá blogerka, která něco umí..
Díky za tvůj názor a manžela či přítele pozdravuj, že je frajer!:)

Reply Zdeňka 13.11.2015 at 14.43

Jj ta jsem to myslela s temi spolupracemi, ale ne formou, ze bych narazila na nekoho, kdo neuvedl, ze jde o spolupraci (nebo me to tedy nikdy nenapadlo nejak zkoumat, ale ze prave v nekolika podobne zamerenych clancich se na to dost narazelo – hlavne v komentarich. Blbe jsem to napsala 🙂 proste nevim a nemuzu nikoho oznacit, kdo by to tak delal a spis me zarazi, proc by to nekdo tajil nebo tak 🙂
Hele na fb je skupina blogeri a blogerky. Ja tam moc rada koukam, protoze kolikrat tam narazim na fajn clanky zacinajicich nebo malinkych blogu. No a tam jsem i sem tam narazila na tomuto podobne (i kdyz to je nespravne receno – byly podobne nazvem, ale ve finale mi moc nedaly – snad jen pocit, ze se potrefena husa ozvala a teochu si snazi to peri vycistit 🙂 ) .
A vyridim vyridim – no zatim pritel, ale brzy uz manzel 😉

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 15.35

Ty ale počkej, já to vlastně také kdysi četla, myslím u Skodulky na blogu, jak psala ten článek o spolupracích, tak tam to myslím mám dojem zaznělo, už si nepamatuju moc.. Tak asi se za to někdo stydí, fakt nevím:-D
Aha, chápu, jakože takové to chci se vyjádřit, člověk čte a čte a nakonec se dočte jen to, že ona osoba je vlastně nej a všichni ostatní jsou na h.. ne? Nojooo, tak takové články jsou o ničem, to je fakt.
Ok, tak ať se vám daří!:)

Reply Niky 13.11.2015 at 13.29

Super článek, jako vždy! 🙂
Já jsem zaznamenala u sebe, co se týče blogů a youtube, že nejčastěji mě od sledování blogu odradí nikoli pisatelky, ale samotní čtenáři…
Sleduji několik blogů i youtube kanálů, a to prakticky každý den. Kosmetiku miluju, líčím se i když jdu s košem :). Přijde mi, že rozmazávání pomluv, chytání se za slovo, vulgární komentáře, debilní dotazy a další nešvary v internetových diskuzích jsou v případě beauty blogů typické pro ženský – slepice nebo lidi s IQ tykve a ty, co mají čas a energii rýpat do ostatních. No a s takovými lidmi se nikdy nedomluvíte…
Je to pro mě tak nepříjemné číst v diskuzích urážky a sprosté výrazy bez náznaku pokory a taktu k tomu, kdo ten blog tvoří a dokáže mi to tak zkazit náladu, že na blogu trávím stále méně času. Nikdy mě nepřestane udivovat ta drzost a nevychovanost některých lidí, proto jsem vždy měla tendence se blogerky zastat, zapletla jsem se do diskuze a nakonec jsem místo pohody u kávy a kosmetiky měla zkaženou náladu. Proto ale v 28 letech v životním shonu, po práci, s hlavou jak pátrací balon ty blogy nečtu. Mám svých starostí dost a nemám energii se hádat, já chci u blogů a videí relaxovat… No a tak se stalo, že komentuji články stále méně, dnes už opravdu sporadicky a do sekce „diskuze“ u některých blogů raději nezajíždím…
S tvým článkem se 100 % ztotožňuji, pouze dokáži blogerkám odpustit, když neodpoví na všechny dotazy, protože mají některé tolik čtenářů, že to zkrátka nejde. Pokud odpoví na ty podstatné, smekám a mají můj obdiv. Často se totiž čtenáři ptají na to, co už v článku je obsaženo či ve videu řečeno, to taky nepochopím…
Já čtu článek protože mě baví a obohatí mě obvykle i bez dotazů. Přijde mi nesmyslné vnímat odpovědi na dotazy jako samozřejmost – vždyť je to činnost vykonávaná z dobré vůle, nikde není psáno, že blogerky jsou otroky svých čtenářů a musí trávit desítky hodin denně u diskuzí na všech svých sociálních sítích… Buďme přece rádi vůbec za ty články, ne? Přijde mi, že některé čtenářky by občas neměly vidět jen ty paletky zdarma, ale ty hodiny času a energie, které blogy a videa vsáknou.
Děkuji za pěkný článek a přeji pohodový podzim! 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 14.09

Mám naprosto stejnou zkušenost. Neříkám, že nemám někdy nutkání se do diskuzí zapojit a blogerku obhájit, ale udělala jsem to asi dvakrát, stejně jako ty a jen jsem to schytala a měla zkaženou náladu, jelikož s blbci se prostě konce nedobereš, že.. A stejně jako ty mám svých starostí a nemám energii na to, se s někým hádat po internetu, proto se k tomu raději vyjadřuji takhle, na svém blogu a všeobecně.. Díky, že jsi mi to napsala!:) Proto jsem ten článek sepsala, abych viděla, jakou zkušenost máte vy..
Určitě ano, já vůbec nechci kritizovat holky, když prostě odpovídat nestíhají, to vůbec, ale jsou prostě osoby, které nechtějí a kašlou na to, což mi nepřijde vhodné..
No jde vidět, že to vidíš přesně tak, jak to je, máš přehled a zdravý rozum.. Pokud ten blog vede někdo fakt pořádně, tak je to mega žrout času, ale každá to děláme dobrovolně, nikdo nás do toho nenutí…
Já děkuji za komentář, na jednu stranu je mi líto, že máš takovou zkušenost, protože vím, jak to člověka dokáže znechutit, co různě čte a vidí, na druhou stranu si rozhodně nenech kazit den a náladu ani blogerkou, ani čtenáři, člověk se prostě musí naučit některé věci ignorovat. Zkrátka sledovat takové blogy, u kterých se jen dobře odreaguje:)

Reply Katka 13.11.2015 at 13.51

Pekne spísané, niečo podobné, aj keď nie až tak výrazne sa deje aj v slovenskej blogosfére. Ja nemám veľmi čas a popravde ani chuť riešiť tie zákulisné ťahy, na tie bloggerské stretnutia nechodím, lebo popri zamestnaniach by som to nestíhala, takže to ide nejak mimo mňa. Ja si hrabem na svojom piesočku, a aj keď som spočiatku nevedela rozchodiť rôzne tie „hejterské“ či iné negatívne komentáre dnes viem, že negatívna kritika môže byť veľmi nápomocná a iné komentáre idú jedným uchom dnu a druhým von. Článok veľmi dobre mapuje situáciu, podobne to nejak minule zhrnula Sue and Diamonds (cookies and cocaine). Tvoj blog som objavila len nedávno, no už pri ňom nadšene zostávam 😉

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 14.13

Já teda sleduji málo slovenských blogů, asi tak 10 a tam jsem si toho vůbec nevšimla.. Ale nejsem naivka, je mi to jasné:)
Tak tak, neříkám, že bych na nějakou akci nešla, když mě pozvou, ale kdo může seknout s prací a jet se ve středu dopoledne bavit do Prahy, asi málo kdo.. V tom mají výhodu studentky..
Hrabání na svém vlastním písečku, to je přesně to, čím se řídím, možná i proto na blogu nemám žádné hejtry jak se říká a blog mi dělá jen radost, ono je to asi nejlepší varianta, ale člověk to pochopí až se zkušenostmi a těmito „zážitky“…
Děkuji, tak vítej a doufám, že se zapojíš do mé vánoční givky, bude fakt meeeeegaaaa!:)

Reply Katka 13.11.2015 at 15.35

ale veď vyskúšam 😉

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.58

Supeeer:))

Reply Radulinka Meet My Lovely World 13.11.2015 at 13.52

Otevrela jsem e-mail a v nem novy clanek od Tebe <3 Otevru ho a rikam si,wau, to bude dlouhe,ale ani jsem nedychala a slupla jsem ho jako malinu.Docela ziram co se deje,ale bohuzel nektere uvedene body,jsem na velkych blozich videla 🙁 tuhle jsem cetla u jedne blogerky,jak ji napdaji jeji rty apod (samozrejme anonym)a mela jsem z toho husi kuzi 🙁 Nechapu,jak se pres to muzou prenest a proc jsou lidi v dnesnim svete tak zli?Kdyz srovnam zahranicni blogy,neprijde mi,ze t funguje takova zast.Holky si sdileji komentare,odpovidaji si apod.Ja jsem si sama zactla pred 4 mesici psat blog,protoze me do toho navezly kamaradky.Ja jsem jim za to syrasne vdecna,protoze vyplnily muj volny cas cinnosti,ktera me neskutecne bavi a naplnuje,ikdyz nemam mnoho ctenaru.Dekuju ti za tento clanek.Musime doufat,ze svet pujde lepsim smerem!

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 14.16

No myslím, že jsem to sepsala ještě docela stručně, trošku jsem to „ořezala“, ať se u toho nenudíte:)
No tak to je jak něco podobného říkala nedávno Svet podle Lu, že ji lidé píší, proč je tlustší a podobně, neskutečné!!! Co je komu po tom?!
Jo holka, proč jsou lidé zlí, tuto otázku si kladu celý život a ani dnes na ni nemám odpověď. Proto tak miluju zvířata a jejich krásnou povahu:)
To na co právě koukám je blog, fungující 4 měsíce??? Woooow:-D Buď ráda, že jsi neviděla můj blog po 4 měsících:))) Mrknu k tobě!

Reply Radulinka Meet My Lovely World 13.11.2015 at 16.41

Ne nadarmo se rika,ze pes je nejlepsi pritel cloveka!Doufam,ze si sama nejakeho poridim.Obcas se clovek proste potrebuje pomazlit jen s chlupacem 😉 Uprimne nechapu,proc si ty holky tak zavidi.Jedna ma oblibena NY blogerka,mi temer vzdy odpovi na muj dotaz ci komentar a jeste posila pozdravy 😀 Tomu rikam vztah ke ctenarum 🙂 Jinak dekuju <3

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.57

No to opravdu ne, mám 4 a kéž by každého zlého člověka nahradil jeden pes, to by bylo skvělé:)) My se mazlíme pořád, a když mě vytočí nějaká blogerka, což se teda zase tak často nestává, tak se mazlíme 5x tolik, na nervy:-D
To je milá holka, tak to má být a pro mě je to i známka toho, že ji to fakt baví a na těch čtenářích záleží..

Radulinka Meet My Lovely World 13.11.2015 at 17.40

A u Tebe je to videt taky! odpovidas na kazdy dotaz a komunikujes!Proto Te mam rada <3 Je ti jedno jestli jsem treba Madonna nebo holka od vedle.Nedelas rozdily.Kez by byla alespon vetsina takova.Dekuju za to!

ILoveMakeUp 13.11.2015 at 17.50

🙂 Pro mě je to samozřejmost na Vás reagovat a potěšení. Jsem prostě taková a jaká jsem v reálu, jsem i tady na blogu, tak jsem ráda, že si takhle pasujeme:) Sice se neznáme, ale dokážeme si popovídat, to je hezký a važme si toho:) Pěkný víkend!

Reply Barušminky 13.11.2015 at 14.30

Krásně jsi to napsala 🙂
Mně vadí to „předhánění“ – já to dělám líp, protože to a to(a ta a to to dělá blbě..)
Sleduji dost málo kanálů i blogů, čtu a koukám jen na to, co mě opravdu baví a nepotřebuju se s nikým předhánět či dohadovat, že. Nebo někoho hejtovat, na to už jsem moc stará (nebo inteligentní:D)
Spíš si kolikrát v duchu myslím něco o pr**li a jedu dál..

Poslední dobou mě fakt vytáčí debaty hlavně na IG kvůli MUR a dalším značkám, které kopírují dražší značky…to je občas opravdu počteníčko..

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 14.34

Také sis toho všimla jo? No je to takové nevhodné nebo jak to napsat, prostě beru to, když to někdo napíše ve smyslu, když má třeba fakt více zkušeností, avšak ani zde to není na místě.. Ale toto jsou vyloženě narážky a shazování:o/ Je to zklamání no, když to pak vidíš u holky, kterou sleduješ, že.
No ne stará! Určitě inteligentní!!:-D
Jo, tak to je také na diskuzi no, chápu tě, věčné téma..

Reply Barušminky 13.11.2015 at 15.01

Naštěstí jsem si toho všimla u někoho, o kom mám opravdu nemám dobré mínění.
Přesně, jsou chvíle, kdy by to teoreticky váhu mělo (že to např. děláš lépe než já) ale v zájmu slušného chování je to prostě nepřípustné…:)
A o tom MURu..podle mě si každý má kupovat co on chce přeci. přijde mi to jako podobná debata vegetariánů, kteří pomlouvají a kamenují lidi, kteří to maso jedí 😀

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 15.28

Ahaa, tak to je pak fuk:) Hm, asi jo. Jako nevím, tam záleží prostě na tom, proč si to někdo kupuje, já si to koupím proto, že se mi to prostě líbí, hotovo. Když si někdo řekne, chci Too Faced paletku, tak si ji koupím u MUR a budu čekat stejnou kvalitu, tak to je samozřejmě hloupost. Každá značka má nějakou kvalitu, těžko když chce někdo Urban Decay, nahradí to Essence.

Barušminky 13.11.2015 at 15.51

Přesně tak. Nečekám od toho kvalitu té značky, která je třeba 5x dražší. a že se to kopíruje, jooo, to už je jejich problém, to ať si vyřeší mezi sebou 🙂
Ale o to tu teď nejde, o tom bude třeba někdy jiný článek.
Nicméně díky za hezký článek, třeba se někdo pozná a chytne za nos. A nebo třeba ne 🙂

ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.36

Jasně, osočovat lidi, že si to kupují, když s tím má někdo problém je mimo. Ať se obrátí na značku, to je fakt. No, o tomto já teda určitě psát nebudu, ale možná někdo jinej jo:-D
Baruš já jsem to vůbec nepsala, abych někoho jakkoliv ztrapnila, pokárala. Ano, samozřejmě bych chtěla, aby se ty holky chovaly trošku jinak, aby ty, co se nechávají využívat a pak brečí, si dávaly více pozor, ale to je prostě každého boj.. Já se k tomu jen chtěla na svém blogísku vyjádřit, hezky jasně a stručně:)
Díky za koment..

Reply Michaela V. 13.11.2015 at 15.17

Amen:-) Bloguji relativně krátce-10 měsíců, čtenářů mám jen pár, dělám to, protože mě to baví a jsem ráda, že o žádných sviňárnách nic nevím. Blogy, které sleduji mě baví a nikdy by mě nenapadlo očekávat od autorek blogů, že budou sledovat na oplátku mě…..No jo, no. Jdu mrknout na Černou Mooru, tu neznám 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 15.30

Po 10 měsících jsem já možná ještě neměla žádné čtenáře, takže jsi asi dobrá:)
Jo, tak mrkni, tu já znám sto let:)) Ale pozor, má velice originální vyjadřování, kterému mnohdy ani nerozumím, ale o tom to asi je:-D

Reply Iwi z Makeupmania.cz 13.11.2015 at 15.51

Zajímavé čtení, na článek jsem se těšila a nezklamal, sepsala jsi to hezky a čtivě 😉

A k otázce, co mě zvedlo nejvíc ze židle z pozice čtenáře? Opakované kopírování komentářů, následně použité často nakonec i prakticky bez úpravy do textu článku a samozřejmě smazání mého komentu na FB, přes který jsem komentovala většinu blogů před lety – nakonec to byl jeden z impulzů k tomu si zavést vlastní blog.

Druhá věc, co mi vadí – ignorace komentářů/ otázek a nejlépe ještě cílená ignorace přímo „těch Tvých“ a ano i u sebe pozoruju, že s blogem se to po čase u některých zhoršilo výrazně. Taky mám pocit, že když se člověk snaží o rovnocennou slušnou debatu a „nelíže jen vděčností blogečiny paty“, tak mu to dá taky najevo. Nejdřív pasivně a pak když jí ujedou nervy, tak napíše „Tohle mě absolutně nezajímá!!“ (otázka, proč pak píše vůbec dotaz na konec článku, že?)

Takže další věc – nemám ráda jakékoliv elitářství, nemám ho ráda ani v běžném životě, jsem doslova vysazená na taková ta označení „lepší lidé“…

Co nemám ráda nejen u blogerů, ale obecně – jak se říká „kázat vodu a pít víno“. Psát o tom, co nesnesu a nakonec se tak chovat, hodně si těch nuancí všímám.

A poslední věc, co mi asi vadí nejvíc i běžně, když člověk nemá vlastní názor, ale stává se jen nohsledem nějaké jiné osoby… tak trochu i bez páteře… Já mám ráda spíš silné zajímavé osobnosti se zdravým sebevědomím, s přirozenou aurou či osobním kouzlem, což si ale někteří pletou s „honěním vlastního ega a arogancí“.

A k IG bych řekla tolik, dneska přes něj sleduju hlavně bytový design 🙂 a pak pár blogů, které mám ráda z osobní stránky – holky se ke mě chovaly velmi přátelsky často doslova v prvních týdnech mého blogování, některé mi i hodně pomohly třeba pochvalou u sebe jako zakosmetikou.cz nebo Verča z Cosmetic Jam a další a trvá to dodneška. Moc si toho vážím.

V říjnu jsem vytřídila první část odběrů a přesunula sledování zajímavých věcí na soukromý profil a do bloggeru, kde mi to neuteče. A z některými se rozloučila kompletně. Nejsem sado-maso, co potřebuje sledovat něco, co mu spíš bere, než dává… jak i Ty zmiňuješ.

Nakonec si člověk najde v blogosféře „tu svoji krevní skupinu“ a zbytek nechá zkrátka proplout kolem… 🙂
Promiň ten delší koment 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.52

Opravdu?? To je teda neuvěřitelné, že má některá takovou drzost:-O
:))) napsala jsi to hezky, paty nelízej, nemáš to zapotřebí absolutně:)
Tak a to jsi kápla na něco, přesně! Nesnáším, když ze sebe dělá někdo nějakou honoru jak se říká, to je absolutní hnus a nikdo na to nemá právo, to by ta blogerka musela echt umět, abych ji tolerovala nějaké povyšování:-D A i když to není blogerka, prostě tato vlastnost je odporná u lidí.
Kázat vodu a pít víno, přesně, i s tímto s tebou souhlasím. Já se řídím celej život heslem: nedělej lidem nic, co nechceš, aby ostatní dělali tobě…
:)) tyjo i v tomto přesně vím, o čem mluvíš, nohsledy vidím hodně na instagramu a je mi upřímně líto, když vidím, že se tam přidávají holky, o kterých jsem si myslela, že mají vlastní rozum..
To je hezké, to jsou holky kolegyně milé, tak to má být:)
Chválím, perfektní rozhodnutí, proč se dobrovolně něčím či někým deptat, že? Já udělala přesně to samé, právě na instagramu.. Bohužel jsem musela smazat i holky, co jsou fajn, jelikož „lidi které nemusím“ komentují hodně a snad všude.. Tak k nim teď zajdu jen tak na cumendu i bez toho abych je měla ve sledování a nemám ty hejty v komentářích na očích, dám jim tam srdíčko, komenty nečtu a jsem tak spokojená.
Děkuji za komentář, já jsem si ráda početla:) Od toho jsem ten článek psala, abyste se i vy podělily o svůj názor a pohled na věc, díky.

Reply Eva_rehi 13.11.2015 at 16.00

Přečetla jsem jedním dechem! Vkusně a s citem jsi ti napsala. Musím se přiznat, že mi většinou ta špína kolem vůbec nedochází. Možná je to dobře…
Mimochodem -už delší dobu si říkám, proč ty vlastně nenatacis? Na YouTube bych tě víc než uvítala.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.38

Určitě je to dobře. Teda jak se to vezme.. Já jsem na druhou stranu před pár dny byla ráda, že jsem se jisté věci dozvěděla, protože jsem o nich neměla ani páru a byla jsem tak trošku za blbce..
Evi tak je to hlavně o čase, mám náročnou práci, už tak se blogu věnuju po večerech a přes víkendy, na jednu stranu bych to i zkusila, když si o to píšete, bavilo by mě natáčet líčící tutoriály, ale zkoušela jsem to už a teda výsledek hrůza, ono to není jen tak, natočit pěkné video.. Asi stejně tak jako udělat hezkou recenzi nebo čtivý článek, zabere to času..:)
Díky, že jsi si to moje psaní přečetla.

Reply Life by Lenea 13.11.2015 at 16.31

Tak čtu již po druhé a musím ti dát za pravdu, je někdy pravda, že člověk něco může jinak pochopit, ale bohužel je zde v tomto světě (nejen blogerském) hodně zavisti a zášti …… ty si to napsala stručně, decentně a pravdivě ….já to moc do určité doby nevnímala, nečetla jsem nějak blogy, ale bohužel jsem zjistila i já, že i v tomto světě je hodně nepřátelství vzniklých jakkoliv a někdy i uměle vyvolaných ……… A kdybych řekla něco ke sledovatelům, někdy nechápu ironické narážky, rýpání a urážlivé komentáře nechápu, pokud se někomu něco až tak nelíbí, tak nečtu, nesleduji a nebo se nedívám…….

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 16.41

Uměle vyvolaná nepřátelství, to by bylo také velice zajímavé téma, vím co myslíš.. Nojo, lidi jsou hrdinové po netu. Všichni můžeme někomu napsat, že je blbec, ale napsat inteligentní a přínosný komentář, to je umění a to já toho já si u Vás všech, co jste mi dnes tady napsali, nejvíce cením a je jedno, jestli se shodujeme na 100% nebo jen na 50..

Reply Martina 13.11.2015 at 17.02

Zajímavý článek, je fajn omrknout do zákulisí blokování 😉 i když po přečtení jsem ráda, že jsem pouze čtenář 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 17.04

Máš být proč ráda:) Mě teda blog baví a ostatní blogy nikdy nepřestanu sledovat, protože mě to prostě také baví, ale na co člověk kolikrát kápne, to fakt nemusíš vědět radši:)

Reply Andrea 13.11.2015 at 20.06

Moc hezký článek! Navíc se mi velmi líbí tvůj styl vyjadřování, musím tvůj blog číst častěji 🙂

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 20.15

Díky, jsem ráda, že byl celý článek pochopitelny, a ze sis pocetla:) Proste takova vsuvka mezi temi vsemi recenzemi a licenim.

Reply Jana 13.11.2015 at 20.37

Už jsem se taky bohužel setkala s tím, že blogerka má pod článkem 5 komentů a na otázku mi prostě neodpoví, což se mi u známějších blogerek, které mají hafo komentářů nestalo nikdy.
Hodně mě v českém blogerském rybníčku překvapilo, když Sobi heckla blog Mie, to mi přijde jako velká ostuda a nějak jsem vůbec nepochopila, zda to má dospělá ženská zapotřebí.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 21.07

Myslim, ze jsme z toho byli paf naprosto vsichni a kdo ne, tak je divnej.. Ostuda je to hrozna!
Mne se odpovedi nedostalo prevazne u tech vetsich blogerek, ale co uz, nastesti je spousta blogu, clovek snadno najde „nahradu“:)

Reply LenkaB 13.11.2015 at 20.40

Na tento článok som čakala s veľkým záujmom a musím povedať / napísať, že si ho zvládla s veľkou gráciou a slušnosťou.
Svoje dve otázky, ktoré som Ti dala do FB, som našla tu a aj si mi na ne odpovedala.
Teraz ma napadla ešte jedna vec, ktorá tu už bola spomínaná. Vadí mi, že niektoré blogerky majú moderované komentovanie (alebo ako by som to nazvala), t.j. že príspevky sa môžu pridať až po schválení. Neviem čo niektoré blogerky k tomuto kroku vedie, pretože pokiaľ sa správam slušne, je prirodzené slušnosť aj od druhých očakávať, a teda to schvaľovanie komentárov neviem na čo slúži. A či teda ak sa blogerke nepáči daný komentár (aj keď je slušný), potom ho nezverejní. Na mieste čitateľa by ma to teda riadne nahnevalo.
Čítam Tvoj blog len veľmi krátko a v podstate sa čudujem, že som na Teba nenatrafila už skôr. Vyhla by som sa chybám pri kúpe zlých štetcov a mohla som sa naučiť líčiť sa lepšie už dávno !

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 21.10

Tak co ja vim, tak to holky „zapinaji“, kdyz maji mezi komentari nejake ty hejty jak se rika, nevim z jakych dalsich duvodu to nekdo zapina.
:)) Lepsi pozde, nez nikdy. Vitej!:)

Reply Klára Daňková 13.11.2015 at 20.54

Musím souhlasit se vším co jsi napsala. Sama si tak říkám, že naštěstí mě se asi nic z toho netýká, za což jsem vděčná.

Já bych za sebe dodala takovou drobnost, ale vytáčí mě dost – odkazy v komentářích na blogy. Je fajn, že holky chtěj nabrat čtenáře … ale proč na cizí účet ? Když to tak vezmu … jsou to moji čtenáři a pokud je dané osoby komentář třeba zaujme, tak stačí kliknout na profilovou fotečku a ta je odkáže na daný blog … ale nééé, ony tam prostě narvou odkaz …

Kdybych takhle přišla dejme tomu do prodejny Nokie a začala tam básnit, jak jsou jejich telefony pěkný, ale že Samsung je má taky dobrý … a aby se koukli i na Samsung … to by mě asi z té oné prodejny rychle vypakovali ven 😀 😀 😀

PS: co pochopím za odkaz a sama to občas udělám, tak pokud u někoho vidím recenzi na určitý produkt a třeba mi přijde, že tam není vše, nebo že třeba v mé recenzi je víc fotek … prostě, mám k tomu nějaký ROZUMNÝ důvod, tak odkaz přidám … ale v tom smyslu, že třeba: „Super recenze, paletku mám taky a recenzi jsem na ni udělala také, budu ráda když koukneš ke mě 🙂 >odkaz<" … Je pak na daným člověku jestli tam tento komentář nechá, koukne na něj, či zareaguje 🙂 🙂 Ale to dělám fakt málo … 😀

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 21.15

:)) Vim, ze toto blogerky rozciluje. Nevim no, ja bych to sama nikdy neudelala, neprijde mi to vhodne, ale kdyz mi to tak holky davaji na blog, tak klidne, nejak mi to nevadi:) Vsimla jsem si, ze nektere to maji u komentaru primo napsane, at tam ostatni nevkladaji odkazy na sve blogy:))

Reply Kateřina Sýkorová 13.11.2015 at 22.08

Skvělý článek, moc jsem se na něj těšila 🙂 Naprosto s tebou souhlasím.

Reply ILoveMakeUp 13.11.2015 at 22.11

🙂

Reply Marcela 13.11.2015 at 22.48

Amen. Obcas si pripadam jako na zakladce 🙂 nevim, proc maji nektere damy/divky nutkani chovat se jako pubertacky. Obcas kolem me probehne nejaka takovahle info o ruznejch „aferach“. Nevim co to je za slecny a kdybych si neprecetla clanek ve Forbesu, tak do ted nejakyho Fatty pillow, Teri Blitzen apod neznam. Tedy ted uz je znam, tak jsem in 🙂 ale tyhle deti a jejich zabomysi valky normalniho ctenare snad ani nezajimaji. Ja si chci precist o sminkach a stetcich, coz u tebe delam rada;-)Nejvic me vytaci, jak vsichni resi, kdo co dostal zadarmo. Kdyz je dotycna sikovna, tak ja jsem rada, ze neco dostane a prectu si recenzi. Ale boze, kdyz neco chci, tak si na to vydelam a koupim si to. Ale ono je jednodussi psat komentare pod videem, nez zvednout zadek a jit si na to vydelat.
Takze prosim pis dal, bud stale takova a jenom lepsi a doufam, ze budes mit hodne spolupraci, at vim co zas budu nutne potrebovat 😀

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 10.35

Já ti řeknu proč, závist, jen a jen závist, ať už týkající se toho, že někdo umí víc nebo spoluprací. Ještě před lety bych tomu nevěřila, ale je to tak a nepíšu to jen proto, že si to myslím, dokonce jsem to od několika četla. Kdybych zde měla vypsat vše co vím a co o sobě navzájem blogerky píšou, myslím, že by se hodně z nich divilo. Ale když jsou tak skvělé kamarádky, kdo by jim to kazil..
Spolupráce, to je věčné téma, tak někdo prostě má, někdo nemá no:))
Nemusíš se bát, já jsem spokojená s tím, jaká jsem a určitě se měnit nebudu:) Já se kvůli spolupracím ani kvůli ostatním blogerkám na hlavu stavět nemusím a ani nechci, naštěstí..

Reply Terka 14.11.2015 at 11.59

Mě pobavilo, jak u tebe na facebooku vybuchla ordinary life. Ta se musí bát velkého odhalení, když takhle vybuchla:-D Kdo ví, co skrývá. Článek jsi sepsala jako vždy skvěle, líbí se mi tvoje vyjadřování. A jsi mi sympatická i tím, že umíš vyjádřit svůj názor aniž bys někoho shazovala. Souhlasím se vším, co jsem v článku četla. Mimochodem těším se na vánoční soutěž:))

Reply Anonymní 14.11.2015 at 12.15

Souhlasím s Terkou. Mě zarazilo hlavně jak Ordinary psala, že ilovemakeup sleduje po celé blogosféře:D Nevšimla jsem si, že bych od ní viděla tady nebo na facebooku ilovemakeup jediný komentář. Tyto zákeřné osoby jsou nejhorší, sama jsem v životě jednu takovou měla. I když jsem její blog měla docela ráda, tímto u mě nadobro skončila. A myslím, že nebudu jediná.

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 12.37

Díky, no na psaní moc nejsem, ale když má člověk o čem psát, tak to jde nějak samo:)
Jo, to netuším, tuto blogerku nesleduji a hlavně jsem nikdy o ní nikde nic nepsala. Že si něco vztáhla na sebe, to už je její boj.

Reply Jana 14.11.2015 at 13.06

Hezky a uprimny clanek. Kdyz uz jsi se tak otevrela, rada bych vedela i proc jsi prestala sledovat muj blog, kdyz driv jsi mi psala i dost komentaru a tak. Mela jsem z nich od tebe obzvlast radost.
Dekuju 🙂

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 15.01

Jani nepřestala, jen prostě nestíhám, svému blogu se věnuju trošku více, než jsem se věnovala dříve a prostě to vezme hodně času… Ale nebyla jsem u tebe dlouho, to přiznávám:o/ Napravím, neboj:))
Já děkuju za komentář.

Reply Jana 14.11.2015 at 17.32

Já si to sledování nechtěla nějak vynutit, jen jsem chtěla zjistit, jestli se třeba něco nestalo, tak jsem ráda, že ne 😀

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 17.45

To mě ani nenapadlo:) Prostě nestíhačka no, však zase sedím u článku a u fotek.. Hodně jsem začala sledovat spíše přes instagram, tam jsem asi nejvíce. Ale už jsem mrkla, o co vše jsem přišla:)

Reply Anna 14.11.2015 at 14.03

Tak to byl úžasný článek 😀
Většinou, když čtu něco podobného, po pár řádcích mě to přestává bavit, ale v tomhle případě to tak opravdu nebylo. Píšeš opravdu čtivě 😀
V poslední době mě tenhle blog začíná bavit čím dál víc 😀
Těším se na další články <3

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 15.02

To je teda poklona, fakt mi celou školu všichni učitelé říkali, že psát neumím, zvláštní, asi jsem z toho vyrostla:-D
Já se těším na tvé další komentáře:)

Reply cernamoora 14.11.2015 at 19.18

me pobavilo, ze si taky nekdo jinej vsiml, jak takovy ty znamejsi blogerky komentujou v zasade jen ty, co maji stejne ci vice ctenaru jak ony, nejspis aby se neshodily .p 😀

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 19.40

Nebo, ze by proto, ze z tech mensich blogu nic nemaji? Kdo vi, to uz je zrejme nad nase chapani..:))

Reply Nikola Mills 14.11.2015 at 19.57

Perfektně napsané, ve většině souhlasím, a nejvíce asi v tom, jak některé blogerky dokážou být falešné. Neznám nikoho osobně, takže to vidím vyloženě z pohledu „fanouška“, ale instagram a komentáře asi prozradí nejvíce. Přístup k blogerkám na jiných sociálních sítích vs. to, jak komunikují s nima na IG je docela smutný,.. Strašně nemám ráda falešné lidi, ale i přesto to zkousnu, protože si říkám, že to třeba není tak a jen jsem to špatně „pobrala“. Ale i tak to utváří názor na člověka.

Vážně suprově napsaný, skvělý názory a já smekám, protože málokdo tohle dokáže říct nahlas (nebo zkrátka vypustit do světa). 🙂

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 20.34

Ja myslim, ze tvuj sesty smysl ti dava jasne najevo, jestli sis to spatne pobrala nebo ne..:) Jj instagram, kdyz si clovek umi spocitat 1+1, tak tam se dozvi/spoji veci co:)) To vis, muj blog na nikom jinem nez na mne nevisi, na blogerske akce nechodim, takze kysele obliceje jdou take mimo me, tak si pisu proste co chci, kdy chci a nikdy to na tomto blogu ani jinak fungovat nebude, coz uz je ale asi za ty roky vsem jasne..:) Diky za nazor:)
Jinak ja znam osobne pouze blogerku cosmeticsandthings a nic na tom nehodlam menit:) I s ohledem na to, jak to obcas nebo mozna casto chodi, bohuzel.

Reply Michelle 14.11.2015 at 21.11

Máš úžasný blog! Sleduji tě od února a můžu říct, že jsem četla dobrovolně i tvé starší články a nikdy jsem se nenudila:) A díky tomu jak si mi byla sympatická, tě sleduji už nějaký ten pátek:)

S názory naprosto souhlasím a ani to není nic co by mě překvapilo, že se děje.

Reply ILoveMakeUp 14.11.2015 at 21.22

Dekuji ti, zalozit si blog pred 4 lety bylo fajn rozhodnuti, moc si toho tady vazim:)
Ja si take myslim, ze nic prevratneho jsem nesepsala, kdo je trosku vsimavy, tak to vidi taky. Dekuji za koment:)

Reply Věra P. 15.11.2015 at 8.18

S celým článkem souhlasím a obdivuji tvou chladnou hlavu!! Kdybych článek psala já, neudržela bych se:-D Přetvářka blogerek mě hrozně vytáčí. Jsem vlastně ráda, že nechodíš na žádné akce s blogery. I já četla články jak to tam je úžasné a jinde pak pomluvy jak kdo strašně vypadal. Prosím neměn se! Hezký den!

Reply ILoveMakeUp 15.11.2015 at 9.24

Tak jako ten článek obsahuje věci, které mi vadí, dokáží mě zklamat, zamrzet a rozčílit, ale jako, že by mi to nějak trhalo žíly..:) Je to vizitka každého, ne moje, můj je to jen pohled na věc..
No vidíš a teď jsi mi připomněla další věc, se kterou se setkávám. Když vidím u nějakého videa v komentech: ty jsi upřímná, jako jediná, tobě se dá věřit atd… A pak jak tady čtu už poněkolikáté, ať se neměním. Hodně mě mrzí, že některé blogerky předvedly takové chování, díky kterému lidé oceňují něco, co by mělo být samozřejmé!:o/ Jako neříkám, sama jsem ráda, když kápnu na blog, kde mi holka přijde fakt fajn, upřímná, na nic si nehrající, jen mi přijde smutné, že to člověk až tak vnímá, protože to prostě není dnes asi samozřejmost…:o/
No neboj, já ani netuším, jak se po třicet letech mění osobnost člověka, to by mě to asi musel někdo naučit:-D Děkuji nechci. Takže buď v klidu a díky za názor:)

Reply Kája :) 15.11.2015 at 22.30

Konečně jsem se k tomuto článku dostala 😻 Tento článek mě opravdu velice zajímal a i jsem se těšila, co jsem všechno napíšeš z pohledu tebe jako blogerky 😊 Ze začátku musím říct, že se ti tento článek fakt povedl, je to srozumitelné, obsahuje to i pasáž s tím, na co jsme se ptali my čtenáři, pěkně rozdělené na pasáže (odstavce), zvýraznění důležitá slova, aby si někteří čtenáři bůh ví, co nemysleli a to hlavní, co se mi líbilo, tak byl konec červeně napsaný, aby si člověk šel za tím, co on opravdu chce, tento závěr se mi opravdu líbil, myslím, že někdy někteří lidé tyto věty by měli slyšet. Opravdu plno lidi si nejde za tím, co opravdu chtějí a ještě mín lidí je, co je v tom nepodporují…

Nyní k tématu, já už jsem se na něco ptala v komentářích na FB, kde si mi i odpověděla.. Nyní jsem si přečetla další zajímavé pohledy jako čtenáře a blogerky, vše, názory, které si výše zmínila, tak s nimi (s Tebou) naprosto souhlasím, třeba mě osobně někdy přijde, že některé blogerky blokují jen kvůli tomu, aby měli zadarmo věci.. Což mi přijde blby a hlavne trapný.. Ale bohužel takoví lidi nějací jsou.. Dále se mi také nelíbí, když napisu koment na FB, či YouTube (zde na blogu komentuji málo) a blogerka mi na ten koment neodpoví, to mě až mrzí, protože jinak se tváři přátelsky, mile a pak když se na neco člověk ptá, tak neodpoví 😔 S tím, ze jedna blogerka pomlouva jinou, s tím jsem se ještě nesetkala nebo je možné, ze jsem to nepostřehla nebo nevnimala.. To by bylo vše, co jsem chtěla zmínit.

Tento článek Ti musím ještě jednou pochválit, krasne se mi četl ☺️ Těším se zase na další článek 💋

Reply ILoveMakeUp 16.11.2015 at 7.55

Mas pravdu, nejhorsi je, kdyz nekdo chce nejak zit nebo neco udelat a nema v tom podporu, ale proto jsem to prave psala. Znam spoustu takovych pripadu bohuzel, ne vzdy ma clovek v tomto na ruzich ustlano.
Chapu te, ono kdyz clovek precte clanek a jeste ho neco zajima, zepta se a odpoved nikde, tak si prijde trosku divne, ze. Mne se to take nelibi, proto dokud to jde, reaguji na temer vsechny, mnihdy fakt vsechny komentare:))
Diky, clanek to mel byt takovy „oddechovy“, jsem rada, ze byl, a ze byl hlavne pochopitelny:)

Reply Kája :) 16.11.2015 at 10.19

Mě se stalo jen u Tebe, že si mi fakt odpověděla na všechny komentáře 😊 A myslim, ze čtenář je hned veselejší, když takhle se všemi komunikujes, když i děláš články podle čtenářů a snažíš se vyjít všem vstříc 😊 Já jsem tě začala sledovat tak před půl rokem a jsem s Tebou/Tvým blogem hrozné nadšena, baví mě číst tvé články, rady, tipy.. ☺️ Tak jen tak dál 😻👌🏻

Reply Mikinka 16.11.2015 at 15.06

Ahojda,

jo, hlavně mi udivuje, jak se navzájem blogerky pomlouvají, hatují si a vyrobí si na to spešl účty (to jakože aby je nikdo nepoznal), ejhle, ono se to poznat dá…

Pak mi vadí spíš na čtenářkách a to se prosím děje na většině blogů, kde je giveaway… Pokud sleduju blogerku a komentuju, tak mám tak nějak v oku kolik komentů je pod článkem… ovšem jsou zde zřejmě profesionální GA holky a ty komentují jen tam, kde je GA… Není to při nejmenším neslušné?

A ještě jedna věc, blogerky, který se staly matkami, tak většina případů vymění kosmetiku za mimina a tudíž odhlašuju odběr…

Jinak díky za hezkej článek =o)

Reply ILoveMakeUp 16.11.2015 at 15.48

hmmm jojo, to jsem také kdysi myslím zaregistrovala, ale už si nevzpomenu, kde to bylo. Ona tam pak omylem přidala koment jako přihlášená, že:-D No toto je asi také běžná věc a já bych se vůbec nedivila, kdyby si takhle navzájem psaly „ony velké kamarádky“, nevím, nějak jim to přátelství nevěřím, ať se na mě nikdo nezlobí, ale po tom co jsem zažila, prostě nevěřím…
Tak s těmi soutěžemi je to těžké. Nedávno jsem si všimla, že lidé na můj blog chodí i přes slova „giveaway blogy“.. Takže někdo si takhle prostě najde blog a zasoutěží si:)) Jako je to prostě o lidech no. Samozřejmě, že je to neslušné a hlavně trapné, ale co už..
:)) Jo, tak mně se to asi u žádné nestalo, takové nesleduji, ale asi by mě to také štvalo nebo minimálně mrzelo… To je jak kdybych já najednou přestala psát o kosmetice a vaření a začala psát o skládání modelů letadel…
Není zač:)

Reply Tereza loves make-up 16.11.2015 at 16.02

Ľudia často zabúdajú na to, že internetový život nie je realita. Potom riešia kadejaké zbytočnosti a robia zbytočné aféry.
A mne sa ešte nepáči, že keď nejaká baba dostane niečo na zrecenzovania, tak sa čitateľovi neprizná, že to dostal.

Reply ILoveMakeUp 16.11.2015 at 16.09

Terez a víš co, já si právě myslím opak. Já bych právě řekla, že ženské zapomínají na to, že právě i chování na internetu je realita a jejich vizitka, a jelikož většina z nich ukazuje tváře, vůbec se nejedná o nic anonymního. Ale ty to myslíš spíše z toho pohledu, že věci zbytečně prožívají, že, to rozhodně musím souhlasit. Nikdy bych nevěřila, čeho jsou dospělé až starší ženské schopné kvůli blbé rtěnce. Kdyby mi toto někdo vykládal, ťukala bych si na čeho. A vlastně o víkendu jsem něco ze svých zážitků předchozích dnů vykládala kámošce, ta se na to pak mrkla na facebooku a jako nechápačka:-D Prý: a to jako myslí vážně?:-D
Já neříkám, že blogování není super, já si to naprosto užívám, však sama víš, jak tě to baví, ale nebudu hrát, jak jsou všechny blogerky úžasné, upřímné a skvělé, protože prostě nejsou, i když se tak tváří. Mně ráno pro rohlíky holky nechodí, takže nemám problém napsat, že to tak prostě je:)
No tohle čtu poslední dobou docela často, že blogerky v článku nenapíšou, že jde o produkt k zrecenzování. Tak jako asi každého věc no, ale já myslím, že se není za co stydět přece..

Reply Brunet 18.11.2015 at 19.08

Opravdu hezky napsané, také bych se asi neudržela 😀

Reply ILoveMakeUp 19.11.2015 at 8.48

😀 Tak jako pro mě jsou to všechno cizí lidé, takže jsou mi fuk, reagovat na to asi mám potřebu, proto jsem sepsala tento článek, ale já prostě nejsem člověk, co by si něco dokazoval a vyřvával na lidi na internetu. Ano, v tváří v tvář bych pár holkám asi měla co říct, i když by se to většinou netýkalo přímo mé osoby, ale jako přes net, to vůbec nemá smysl..
Dík:)

Reply Meduňka 22.11.2015 at 20.02

Smekám za tento článek. Já posledních pár měsíců nějak na blogy nemám čas, náladu a ani techniku, takže vůbec nevím, co se v blogosféře děje, ale jsem moc ráda, že na tento článek jsem narazila. Mám ráda články, které mě něčím obohatí. Děkuji za tvoje vyspělé názory, ať se daří.

Reply ILoveMakeUp 22.11.2015 at 20.35

Ja jsem rada, ze sis pocetla:) Tak pro me je to automaticke, chovat se ve triceti umerne svemu veku:)), jak pises, vyspele. A hlavne chovam se tak, jak i v beznem zivote, ale chapu jak to myslis a diky za koment:) Nevim, co dospele baby vede k tomu chovat se jak potapane, vubec se s takovym chovanim v zivote nesetkavam, takze me to mirne receno prekvapuje..
Dekuji, tobe take!

Reply O blogování aneb negativní není vždy negativní | ILoveMakeUp 26.3.2016 at 10.16

[…] Já se už nepohybuji mezi mladšími ročníky, ale upřímně, moc nevěřím, že je to dobou, a že dnešní omladina je taková, nevěřím tomu. Bohužel to tipuji spíše na další takový nešvar blogerek/youtuberek/čtenářů, podobně jako falešné přátelství, využívání kvůli spolupracím atd., o čemž jste mohli číst zde. […]

Napsat komentář: ILoveMakeUp Cancel Reply

oblogu

HH32111

HH32111

Štítky

Ardell Avon Billa recepty a tipy biokosmetika crazy makeup Dermacol Dr.Max drogeriezde Essence Estyle Flormar freedommakeup Inglot kosmetika NOVINKY kuchařka kuchařka: sladké kuchařka: slané laky na nehty líčení foto návod makeup makeuprevolution Max Factor Maybelline móda new in Notino Nyx Oriflame parfémy pečující kosmetika Physicians Formula přírodní kosmetika recenze sleek soutěže Technic tipy umělé řasy Urban Decay uriage vlasy výrazné líčení Yves Rocher Ziaja Zoeva štětce

Archiv

Follow on Bloglovin

©2018 Ilovemakeup.cz Všechna práva vyhrazena

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.SouhlasímVíce